شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احلامیان

حوزه/ مدیر موکب شهید مدافع حرم مهرداد قاجاری از توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم تا پایان صفر میان زائرین حسینی در بین الحرمین شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، علی احلامیان، عصر امروز در حاشیه مراسم عزاداری ایام اربعین حسینی که در بین الحرمین شیراز برگزار شد، با اشاره به فعالیت های موکب شهید قاجاری اظهار کرد: موکب شهید مدافع حرم قاجاری در جوار حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین(ع) و با پرچم آستان مقدس حسینی و با کسب اجازه از تولیت آستان قدس حسینی در بین الحرمین شیراز واقع شده تا به زائرین خدمت رسانی کند.

وی در ادامه با تصریح اینکه موکب شهید قاجاری به صورت شبانه روزی به زائرین خدمت رسانی می کند، اضافه کرد : هر شب شربت، قهوه، چای دودی و دمنوش میان زائرین توزیع می کند و یک مکان مناسب برای استراحت زائران پیش بینی شده و با روشن کردن هیزم و آتش جلو درب موکب سعی کردیم تداعی گر مواکب نجف تا کربلا باشیم .

به گفته مدیر موکب نخستین شهید مدافع حرم قوم قشقایی با همکاری خدام جا مانده از کربلا موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) قشقایی ها، نان محلی طبخ و بین زائران و مجاوران حرم توزیع می گردد و همچنین هر شب غذای گرم توزیع می شود، در مجموع هر شب ۴ هزار چای، دمنوش، شربت و قهوه و حدود ۸۰۰ پرس غذای گرم میان زائرین توزیع می شود که تا پایان صفر این تعداد به ۱۰ هزار پرس خواهد رسید.

وی به دیگر فعالیت های موکب شهید قاجاری اشاره و اظهار کرد: فعالیت های این موکب در سه بخش فرهنگی و تبلیغی که توسط طلاب و روحانیون صورت میگیرد ، کودک و نوجوان و پذیرای خلاصه می شود که البته بنا داریم ان شاءالله تا پایان ماه صفر به این فعالیت ها ادامه دهیم.

احلامیان خاطرنشان کرد: تمام هزینه های موکب کمک های مردمی است که از سوی خیرین و بخشی از آن نیز از سوی مادر شهید مدافع حرم قاجاری تامین می شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 0
    انشاالله که حاجت روا باشید انشاالله