پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / تقدیر ائمه جمعه استان از نیروهای مسلح

حوزه/ ائمه جمعه استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در جمع نیروهای مسلح، از زحمات و تلاش های حافظان امنیت تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ائمه جمعه استان همدان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز با حضور در جمع نیروهای مسلح شاغل در استان از زحمات و تلاش های حافظان امنیت تقدیر کردند.

در این دیدارها که از صبح امروز شروع شد، ائمه جمعه استان ابتدا با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان از تلاش سبز پوشان نیروی انتظامی در برقراری امنیت تقدیر کردند.

ائمه جمعه استان همدان از نیروهای مسلح مستقر در استان تقدیر کردند + عکس

پادگان قهرمان ارتش مقصد بعدی ائمه جمعه استان بود که پس از حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در سالن اجتماعات این مجموعه با حضور جمعی از فرماندهانی ارتش، با تقدیم لوحی به سرهنگ مهرداد صفری، فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان، از رشادت های ارتش همیشه قهرمان تقدیر به عمل آورده شد.

ائمه جمعه استان همدان از نیروهای مسلح مستقر در استان تقدیر کردند + عکس

سپس ائمه جمعه استان با حضور در ستاد فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله موسوی همدانی امام جمعه سابق همدان، از فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تقدیر کردند.

 صبح امروز نیز جمع حاضر با هدف ارتقای توان نظامی در میدان تیر حاضر شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha