دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم غبارروبی و گل افشانی قبور شهدای اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس

عضو هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان استان لرستان با اشاره نقش زنان در دوران دفاع مقدس، گفت: نقش زنان در دوران دفاع مقدس ستودنی است و باید این نقش بی بدیل برای دختران و زنان جامعه تببین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،آرزو فلاحی نیا، سه شنبه شب در سلسله نشست های روشنگری و بصیرت افزایی مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج لرستان که بصورت مجازی برگزار شد، گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که باید این دستاوردها برای نسل جوان جامعه بازگو شود  

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای دوران دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است، ادامه داد: ۸ سال دفاع مقدس گنج ماندگاری برای ملت ایران است و ملت قهرمان ایران در ۸ سال دفاع مقدس از آزمون الهی سربلند بیرون آمدند. 

 عضو هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان استان لرستان با اشاره نقش زنان در دوران دفاع مقدس، گفت: نقش زنان در دوران دفاع مقدس ستودنی است و باید این نقش بی بدیل برای دختران و زنان جامعه تببین و تشریح شود . 

فلاحی نیا در پایان با اشاره به اینکه امروز نیز زنان نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه دارند، گفت: زنان امروز باید با بصیرت و هوشیاری در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن مروج سبک زندگی اسلامی در جامعه باشند و حافظ آموزه های اخلاقی و قرآنی در جامعه  باشند . 

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha