پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام صالحی امام جمعه آبگرم قزوین

 حوزه / حجت الاسلام صالحی گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون مطهر شهدا بیمه شده است و هیچ فرد و گروهی نمی تواند به این انقلاب ضربه وارد کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی صالحی، صبح امروز در نشستی با جمعی از پشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایران اسلامی با خون شهیدان به اقتدار و بالندگی امروزرسیده و پیام شهدا، ولایت مداری و توجه به ارزش‌های اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خنثی شدن توطئه‌ها و سربلندی نظام اسلامی به برکت خون شهید و فرهنگ ایثار و شهادت است، و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی جاری است، هیچ آسیبی به مملکت اسلامی نمی‌رسد.

امام جمعه آبگرم استان قزوین تصریح کرد: یکی از افتخارات مردم ایران و نظام انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس است و اگر بخواهیم افتخارات خود را معرفی کنیم، چیزی بالاتر از این موضوع که در آن همه اقوام، مذاهب و اقشار مختلف مردم در آن نقش آفرینی کردند بالاتر نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس یکی از جلوه های همدلی در کشور ما محسوب می شود و می توان به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با این دوران که فرمودند، "دوران دفاع مقدس همانند تابلویی است که هر چقدر به آن نزدیک تر شویم از زیبایی آن بیشتر لذت خواهیم برد"، اشاره کرد.

صالحی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون مطهر شهدا بیمه شده است و هیچ فرد و گروهی نمی تواند به این انقلاب ضربه وارد کند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha