جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام پرچم

حوزه/ حجت‌الاسلام پرچم، از اعزام ۴۰۰ طلبه جهادی عرصه سلامت به بیمارستان‌های کرونایی خوزستان خبرداد و گفت:  با اینکه سرعت انتقال و سرایت دلتا کرونا بسیار بالا بوده و روزانه شاهد فوت صدها بیمار کرونایی بودیم اما بازهم طلاب جهادگر خوش درخشیده و به قیمت جان خود در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار کادر درمان ایستادند.

حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به مرحله چهارم اعزام طلاب و بسیجیان جهادگر عرصه سلامت به بیمارستان‌های کرونایی، اظهارداشت: از ابتدای شیوع دلتا کرونا با همکاری بسیج طلاب و حوزه علمیه خوزستان، اعزام جهادگران عرصه سلامت به بیمارستان‌های کرونایی آغاز و تا اربعین حسینی نیز ادامه داشت.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ طلبه و بسیجی جهادگر در ۶ بیمارستان کرونایی خوزستان در دو شیفت صبح و عصر حضور داشتند، گفت: با اینکه سرعت انتقال و سرایت دلتا کرونا بسیار بالا بوده و روزانه شاهد فوت صدها بیمار کرونایی بودیم اما بازهم طلاب جهادگر خوش درخشیده و به قیمت جان خود در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار کادر درمان ایستادند.

حجت‌الاسلام پرچم، با بیان اینکه مدارس علمیه‌ای از چندین شهرستان، در این امر جهادی، مشارکت داشتند، گفت: شهرهای اهواز، باغملک، رامهرمز و دزفول پرچم‌دار اعزام جهادگران عرصه سلامت به بیمارستان‌های کرونایی بودند.

فرمانده بسیج طلاب خوزستان، اذعان کرد: بحمدالله شاهد این بودیم که مرحله چهارم اعزام جهادگران عرصه سلامت مورد استقبال کادر درمان و بیماران کرونایی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اقدامات جهادی زمینه‌ساز اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی است؛ لذا به‌دنبال طرح‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در بیمارستان‌ها در دوران پسا کرونا هستیم.

حجت‌الاسلام پرچم، در پایان همچنین از راه‌اندازی ۴مرکز واکسیناسیون در سطح استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، حوزه علمیه، بسیج طلاب و سایر نهادهای حوزوی خبرداد و افزود: طلاب بسیجی و جهادگر شهرستان‌های باغملک و ایذه نیز پرچم‌دار راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون بودند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha