جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محسنی اژه ای

 حوزه / رئیس قوه قضائیه گفت: مردم تبعیض را نمی پذیرند و دستگاه قضا با قدرت در مبارزه با فساد در داخل خود و بیرون از دستگاه با هر کس در هر لباس و منصبی طبق قانون و با شفافیت و بدون تبعیض برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، صبح امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین برگزار شد، گفت: قزوین با قدمت و پیشینه تاریخی و علمی و داشتن علمای بزرگ در رشته های مختلف فقه، فلسفه، اصول ادبیات و شعر و شهدای گرانقدری مانند رجایی بابایی لشکری و مرد مقاومت و نماد ایستادگی و سید آزادگان مرحوم ابوترابی از ستارگان درخشان کشورند

وی خاطرنشان کرد: ما باید به مردمی خدمت کنیم که این سبقه تاریخی و فرهنگی را دارند و امروز خداوند توفیق خدمت رسانی را عطا کرده و باید از این فرصت بخوبی استفاده کنیم تا شرمنده خدا و مردم نشویم

رئئیس قوه قضائیه ادامه داد: استقرار بیش از ۳ هزار واحد صنعتی و دشت عظیم کشاورزی و امکانات مادی و معنوی که در استان هست و اگر ما نتوانیم مشکلات را حل کنیم و گره گشای کار مردم نباشیم در رخسران هستیم.

 وی افزود: مشکل آب باید در استان حل شود هرچند در کل کشور با خشکسالی مواجهیم، اما باید آب را مدیریت کنیم و به بهره برداری مناسب از آن همت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین  محسنی اژه ای بیان کرد: محیط زیست از امور حیاتی است و زمین اهمیت ویژه دارد و موضوعاتی چون وقف باید مورد توجه قرار گیرد و با کمک مدیران حل شود

 وی اظهار کرد: ناهنجاری ها با کمک همه نهادهای فرهنگی بایستی حل شود و از ظرفیت حوزه و دانشگاهها و نهادهای فرهنگی با کمک مردم استفاده کنیم

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: امور آب، وقف و محیط زیست نیازمند هم فکری و کمک همه مدیران و نمایندگان مجلس است و با تشکیل کارگروه گره گشای مشکلات باشیم.

 وی یادآور شد: قبل از این که پرونده قضایی تشکیل شود و به پیاده کردن آیین دادرسی و آیین مجازات برسیم باید توسط کارگروهها مسایل را حل و فصل کنیم و اگر نشد در گام آخر در دستگاه قضایی حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین  محسنی اژه ای تصریح کرد: باید از ظرفیت دستگاه قضایی و نهادهای فرهنگی با ایجاد شعب تخصصی و کارگروه های تخصصی برای رفع دغدغه های مردم اقدام کنیم.

رئیس دستگاه قضا اظهار کرد: ۴۷ هزار دانشجو در استان داریم و هزاران طلبه و استاد یک ظرفیت است هر چند نگاه سیاسی هم حاکم است اما نگاه سیاسی باید در مسیر منافع مروم باشد.

وی ادامه داد: هر نهاد و رسانه که در جهت رفع تبعیض و مبارزه با فساد انتقاد و پیشنهاد دارد می پذیریم و در اصلاح امور از آن استفاده می کنیم.

رئیس دستگاه قضا اظهار کرد:  امروز دشمن نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا فشار حداکثری بر اقتصاد و معیشت مردم وارد کند تا مردم نا امید شوند و با اقدامات جنگ روانی و حاشیه سازی و نفاق افکنی به ما آسیب بزند که همه باید هوشیار باشیم و با آن مقابله کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بیان کرد: متاسفانه گاهی مرفهین بی درد و بدخواهان هم همراه دشمن می شوند تا میان مردم تفرقه و ناامیدی ایجاد شود و عده ای فقیر و عده ای سیراب شوند که وظیفه داریم با بصیرت با فساد اقتصادی مبارزه کنیم تا تبعیص رفع شود.

وی بیان کرد: مردم تبعیض را نمی پذیرند و دستگاه قضا با قدرت در مبارزه با فساد در داخل خود و بیرون از دستگاه با هر کس در هر لباس و منصبی طبق قانون و با شفافیت و بدون تبعیض برخورد خواهد کرد.

رئیس دستگاه قضا یادآورشد: از دستگاههای اطلاعاتی برای شناسایی باندهای فساد و کسانی که کارخود را درست انجام نمی دهند درخواست می کنیم با ما همکاری کرده و اقدام کنند و متخلفین را به قوه قضایی معرفی کنند.

وی افزود: به هر حال در استان قزوین و کشور جریانات سیاسی متعددی داریم که انتظار داریم همه آنها خیرخواه مردم باشند و برای تعالی، عزتمندی کشور همت کنند و برای خدمت به مردم گام بردارند.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: هر جا که پرچم توحید، اسلام و وحدت بلند شده حتما شیطان و فرصت طلبان می خواهند نفوذ کنند که باید مراقب باشیم و با بصیرت خود شیطنت ها را خنثی کنیم.

رئیس دستگاه قضا افزود: از رسانه های مکتوب و دیجیتال و صدا و سیما انتظار داریم برای اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مردم و اجرای عدالت و گسترش آن در جامعه با دستگاه قضا همکاری کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha