سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه شهرستان تاکستان

 حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران به راستی به شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» امام حسین(ع)  عمل کردند و هیچ گاه زیر بار زور نمی روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در دیدار با مدیران مدارس علمیه استان قزوین با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، گفت:  اگر رهبر معظم انقلاب در پاسخ یاوه گویی های استکبار به خصوص رئیس جمهور آمریکا می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به خاطر این است که ایران اسلامی با اقتدار در همه عرصه ها ایستاده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور حاصل اقتدار و حضور مردم و امت اسلامی در صحنه است.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد:  به برکت نظام مقدس  جمهوری اسلامی و ایجاد شرایط و بستر مناسب در همه عرصه ها، تحقق مردم سالاری دینی و تلاش دانشمندان و نیروهای مسلح کشور، اقتدار نظامی ایران سرآمد است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران به راستی به شعار «هَیْهَاتَ منَّا الذِّلَّه» امام حسین(ع)  عمل کردند  و هیچگاه زیر بار زور نمی روند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد و ترویج شبهات اعتقادی، در تلاش هستند که در حوزه جنگ نرم موفقیت هایی را کسب کنند، لذا رسالت خطیر روحانیت در این عرصه بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: امروز نظام اسلامی در عالم نقش آفرینی می‌کند و تاثیرگذاری دارد، و  این نظام برخاسته از فرهنگ دینی و اعتقادی که حوزه‌های علمیه مروج آن بوده‌اند و  امروز بر دل‌ها حکومت می‌کند و نقش خود را در معادلات بین المللی در منطقه و فرا منطقه به خوبی ایفا می نماید.

 امام جمعه تاکستان عنوان کرد:  حضرت امام خمینی (ره)  در همین حوزه‌ها پرورش پیدا کرده اند و همواره این علما بوده اند که از اسلام عزیز حفاظت کرده اند و به نسل‌های بعد رسانده اند.

  در ادامه، حجت الاسلام حمید علی بخشی گزارشی از فعالیت ها و برنامه های مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان ارائه داد.

ملت ایران به شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» امام حسین(ع) عمل کرد

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha