جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 981403
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
محمد رزم، رئیس کل دادگستری لرستان

رئیس کل دادگستری لرستان گفت:استان لرستان از وضعیت امنیت پایدار مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محمد رزم، رئیس کل دادگستری لرستان، امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه وضعیت امنیت پایدار و مطلوبی در استان لرستان برقرار است، گفت: اعضای شورای تأمین استان، همکاری های لازم را در راستای توسعه و ارتقای شاخص‌های اقتصادی لرستان با استاندار جدید خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه برای پیشرفت و رونق اقتصادی در لرستان باید همت جهادی و تلاش مستمر داشته باشیم، خاطر نشان کرد:باید با تقویت زیر ساخت ها، بهره گیری از ظرفیت ها و برنامه های کارشناسی مشکلات استان را حل نماییم.

رزم با بیان اینکه بیکاری، پایین بودن سرانه درآمد در لرستان، رفع مشکلات اقتصادی و مشکلات واحدهای تولیدی از نیازهای عمده استان لرستان است، گفت: استاندار لرستان باید یک پایش در استان و پای دیگرش در پایتخت کشور باشد و به صورت مداوم پیگیر مطالبات مردمی باشد.

وی خاطر نشان کرد: کارگروه ویژه ای برای توسعه استان لرستان در سطح ملی تشکیل شود تا شاهد توزان پیشرفت در استان ها و مناطق باشیم.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه استاندار باید از اختیارات لازم برای تصمیم گیری و اجرای برنامه ها برخوردار باشد، گفت: استاندار با نگاه برنامه محور و آینده نگری در راستای حل مسائل  مشکلات استان تلاش کند.

رزم در پایان یادآور شد: امید می رود با همت جهادی مدیران در کنار استاندار جدید، شاهد رشد و پیشرفت استان در ابعاد گوناگون باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha