یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام شعبانلی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: بی‌تردید، راه رستگاری بشر تمسک به اهل‌بیت(ع) است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت بزرگان دین اسلام می‌تواند بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی هدایت و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، شب گذشته در مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر که در مسجد جامع شهر آوج برگزار شد گفت: دین  اسلام را پیامبر(ص) با حب و مهر بنیانگذاری کردند و بشر برای تکامل راه خود، نیاز به نهادینه‌ سازی این اخلاق و سیره رفتاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه دیگر پیامبران نیز مروجان اخلاق در جامعه خود بوده‌اند، اما پیامبر اسلام (ص) اخلاق را به نقطه نهایت رساند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های رسول گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع)، رحمت عام و فراگیر نسبت به تمام اهل عالم است؛ بخشندگی از زیباترین آموزه‌های اخلاقی در سیره این بزرگواران است که نقش سازنده و مؤثری را در گرایش انسان‌ها به سوی حق و عدالت ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: بی‌تردید، راه رستگاری بشر تمسک به اهل‌بیت(ع) است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت بزرگان دین اسلام می‌تواند بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی هدایت و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha