پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرزداران

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) قزوین گفت: مرزبانان، چشمان بیداری هستند که شبانه روز از حاکمیت ملی کشور یعنی مرزهای پهناور آن مراقبت و محافظت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عطایی، ظهر امروز در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) که به تازگی از ماموریت دفاع از مرزهای ایران اسلامی برگشته اند، گفت: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند یک روز مرزبانی در راه خدا از دنیا و تمام متعلقاتش بهتر است. گزاف نیست که بگوییم حضور شما عزیزان در مناطق مرزی بهترین نوع جهاد و اعتکاف است البته در این مدت  ۳۰ ماهه نورانیت های فراوانی کسب کرده اید که باید آن را حفظ و به جامعه عرضه نمایید.

وی خاطرنشان کرد: کار مرزداران به عنوان حافظان اقتدار و امنیت مرزهای کشور از عبادات خاص محسوب می‌شود و امروز مرزبانان در نقطه صفر مرزی با ایثار و اقتدار در مقابل فتنه‌های  دشمنان ایستاده و اجازه ورود عناصر خود فروخته و دشمنان را نداده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) قزوین ادامه داد: مرزداران سربازان ولایت هستند و راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ادامه می‌دهند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha