شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ایل سوگوار

حوزه/بر اساس اعلام ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، مهلت ارسال آثار کنگره ملی شعر آئینی «ایل سوگواره» که پیش از این تا پایان صفر اعلام شده بود تا ۲۰آبان‌ ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویر احمد، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای ارتقای سطح کمّی و کیفی فعالیت‌های ادبی کانون‌های کشور در رواق قلم و در موضوع شعر برای کشف استعدادهای برتر در این حوزه، فراخوان دومین سوگواره ملی شعر آیینی ایل را همزمان با ماه محرم و صفر ۱۴۰۰ اعلام کرده است.

 شناسایی، توانمندسازی و شبکه‌سازی استعدادهای هنری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه شعر آیینی، ترغیب هنرمندان مسجدی به تولید آثار فاخر شعر آیینی، ایجاد زمینه رقابت سالم و بالا بردن انگیزه اعضای کانون‌ها برای ارتقای کمی و کیفی حوزه شعر آیینی از جمله اهداف این سوگواره هستند.

بر اساس اعلام ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، مهلت ارسال آثار کنگره ملی شعر آئینی «ایل سوگواره » که پیش از این تا پایان صفر اعلام شده بود تا ۲۰آبان‌ ۱۴۰۰ تمدید شد.

هر شاعر می‌تواند در هر بخش سه اثر را در قالب فایل word با خط B nazanin اندازه ۱۴ ارسال کند. اشعار ارسالی در دو بخش شعر سپید و کلاسیک ارزیابی می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ آثار خود را ارسال کنند. البته آثار ارسالی نباید در مجموعه‌ای به چاپ رسیده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha