شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زنده دل

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید در این مؤسسه، ۶ دوره تخصصی سطح ۴ و سطح ۳ حوزه علمیه ویژه طلاب برادر در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مجتبی زنده دل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای حوزه در اصفهان، گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) پذیرای طلاب برادر در دوره های تخصصی سطح۴ شیعه‌شناسی، سطح ۳ مشاوره اسلامی و سطح ۳ تبلیغ با گرایش تربیت مربی کودک و نوجوان است.

وی افزود: با توجه به مصوبات شورای عالی گسترش حوزه هایی علمیه، افرادی مجاز به شرکت در این دوره ها بوده اند که مدارک مرتبط ارائه و توانمندیهای علمی ایشان در مصاحبه احراز شود.

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با بیان این که تمام نکات و پروتکل های بهداشتی به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا هنگام برگزاری آزمون و مصاحبه رعایت شده است، افزود: از بین شرکت کنندگان در مصاحبه های ورودی، افرادی که بالاترین امتیاز لازم را کسب کرده اند برای شرکت در دوره دعوت به عمل آمده است.

وی در پایان گفت: با برگزاری جلسات با گروه های علمی مؤسسه و تصمیم درباره رشته های جدید، پس از اخذ مجوز از مراکز مربوط برای ترم آینده نیز پذیرای طلاب محترم در رشته های جدید خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha