جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدمت رسانی به زلزله زدگان

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، در تماسی تلفنی با مدیر مدرسه علمیه اندیکا، بر لزوم خدمت‌رسانی همه‌جانبه حوزویان به زلزله‌زدگان، تأکید کرد و گفت: آماده هرگونه همکاری با نهادهای امدادی برای کمک به مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در تماسی تلفنی با حجت‌الاسلام مسعود بلندی زاده، مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی‌الرضا(ع) اندیکا، در جریان آخرین وضعیت زمین‌لرزه آن منطقه و نحوه خدمات‌رسانی حوزویان به مردم عشایری، قرار گرفت.

در این تماس، حجت‌الاسلام موسوی زاده، بر لزوم خدمات‌رسانی همه‌جانبه حوزویان به مردم عشایری تأکید و مطرح کرد: آماده هرگونه همکاری با نهادهای امدادی برای کمک به مردم هستیم.

بیشتر بخوانید؛

گزارش خبرنگار «حوزه» از زمین‌لرزه اندیکا؛ از تخریب ۶۰۰ واحد مسکونی تا سرمای هوا و لزوم تأمین امکانات ضروری برای عشایر

همچنین حجت‌الاسلام بلندی زاده، با اشاره به فعال کردن اضطراری قرارگاه تواصی مدرسه، گفت: این قرارگاه با محوریت حوزه علمیه فعال شده و طلاب جهادی مدرسه علمیه در حال خدمت‌رسانی به مردم می‌باشند.

مدیر مدرسه علمیه اندیکا، با بیان اینکه امام جمعه و فرماندار شهر، مسئول ارزیابی حادثه زلزله شدند، گفت: به همه نهادها و ارگان‌های امدادی، اعلام آمادگی جهت توزیع اقلام و اسکان زلزله‌زدگان هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha