جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری با تقدیر تشکر از تلاش های پرسنل انتظامی، گفت: بخش چغادک استان بوشهر به لحاظ امکانات نیازمند تجهیزات بیشتری است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در مراسمی به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با گرامیدشت این هفته اظهار داشت: توصیه امام راحل به نیروی انتظامی این است که در کنار برقراری امنیت در کشور با مردم با محبت برخورد کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه برخورد خوب با مردم می تواند امنیت را تأمین کند، افزود: بخش عمده ای از امنیت را از مردم می گیریم.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه در اصل انسان خلافکار باید از خلاف خود بترسد، گفت: شرایط جامعه نباید به گونه ای باشد که مردم احساس خطر و نبود امنیت کنند و برعکس این مردم باشند که از خلافکارها بترسند.

حجت الاسلام خدری ضمن تشکر از زحمات کلانتری چغادک با بیان اینکه وضعیت بهتری به لحاظ امنیت در بخش حاکم شده است، افزود: بخش چغادک به لحاظ امکانات نیازمند تجهیزات بیشتری است به ویژه که در حال حاضر به بخش ارتقا پیدا کرده و نیازمند امکانات بیشتری است.

وی، خواستار پیگیری و مطالبه گری از مسئولان استان برای ارتقای کلانتری چغادک شد و گفت: تا چه زمانی باید شاهد کم توجهی مسئولان به چغادک باشیم، مردم انتظار دارند و با امکانات اندک کلانتری نمی توان کار را پیش برد، حتی اگر نیاز به جذب نیروی انسانی باشد لازم است این کار صورت گیرد.

امام جمعه بخش چغادک با بیان اینکه این بخش در بسیاری از حوزه ها به لحاظ امکانات با کمبود مواجه است گفت: یکی از کمبودها در بحث امکانات و نیروی انسانی آتشنشانی است و در مواردی که همزمان دو جا دچار حریق می شود، آتشنشانی نمی تواند به صورت همزمان در حوادث حضور داشته باشد، این مساله نشان از کمبود امکانات و تجهیزات آتشنشانی است.

به گزارش حوزه، در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از سوی مسئولان، از پرسنل کلانتری چغادک تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha