جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس با توجه به تنوع مأموریت، گستردگی و ضرورت ارائه خدمات باید به سمت هوشمند سازی گام بردارد گفت: هوشمند سازی یک اصل برای نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح‌های هوشمندسازی پلیس که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به تنوع ماموریت، گستردگی و ضرورت ارائه خدمات باید به سمت هوشمندسازی گام بردارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بخشی از کارهایی که در حوزه هوشمندسازی پلیس صورت گرفته و مورد بهره برداری قرار گرفته را در این مراسم خدمت مردم گزارش خواهیم داد.

سردار اشتری تاکید کرد: هوشمند سازی را یک اصل برای نیروی انتظامی می‌دانیم و باید برای ارائه خدمات سریع‌تر بین دستگاه‌ها ارتباط داشته باشیم.

وی افزود: حضرت آقا تاکید کردند که نیروی انتظامی علاوه بر اینکه یک نیروی نظامی و جزو نیروهای مسلح است، یک سازمان خدماتی و خدمت رسان به مردم می باشد، لذا باید کاری کنیم که مردم این خدمت‌هایی را که انجام می‌دهیم، حس کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه داده‌های ناجا داده‌های خوبی است و باید بتوانیم حاکمیت و تحلیل خوبی از این داده‌ها داشته باشیم، خاطرنشان کرد: امروز باید با اشراف اطلاعاتی بر این داده‌ها در ماموریت‌های ناجا از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ناجا از سال‌های گذشته گام‌های خوبی در حوزه هوشمندسازی خدمات برداشته است، گفت: نیروی انتظامی در ارائه خدمات هوشمند پیشتاز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    مردم آخرش باید کارهاشون رو در این زمینه دستی انجام بدن! فقط میتونم بگم داغونه