پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بنی صدر گرفتار دام آمریکا و گروهک نفاق

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: فراموش نکنیم بنی صدرها هنوز زنده اند، بلکه بدتر از بنی صدر که دل در گرو غربی ها دارند و آب و نان مردم را به تصمیمات ملوکانه آمریکایی ها گره زده بودند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به مرگ بنی صدر، اظهار داشت: بمباران هواپیماهای آمریکایی در طبس که حاوی اسناد و مدارک فوق سری بود، با دستور مستقیم رئیس جمهور وقت صورت گرفت تا نوکری خود را در حق اربابان آمریکایی در عمل نشان دهد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: از سلاح ندادن به رزمندگان در مقابل حمله رژیم بعث عراق با شعار «زمین بدهیم و به جایش زمان بخریم» تا حمایت از منافقین با ایجاد درگیری خیابانی بین مردم در کارنامه "بنی صدر" وجود دارد.

وی تصریح کرد: فراموش نکنیم بنی صدرها هنوز زنده اند، بلکه بدتر از بنی صدر که دل در گرو غربی ها دارند و آب و نان مردم را به تصمیمات ملوکانه آمریکایی ها گره زده بودند.

حجت الاسلام محمدی فر اظهار کرد: مسئولینی که دل در گرو ارزشهای انقلابی و راه خونین شهدا نداشته، در چهار دهه اخیر نه اینکه باری را از دوش مردم بر نداشته اند، بلکه آنان را در مسیری قرار دادند که در تنگنای اقتصادی قرار دهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر نصایح امامین انقلاب در خصوص صفات کارگزاران حکومت اسلامی محور کار مسئولین رده بالای نظام قرار می گرفت، هم وضعیت معیشتی مردم چنین نبود و هم اقتدار ایران اسلامی در دنیا بهتر از این بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    125 0
    دوستان خبرگزاری حوزه، شایسته است به خبرنگاران عزیز استانی خود یادآوری نمایند که در مصاحبه با اشخاص، تناسب بین سطح مسئولیت و موضوع مصاحبه را به‌عنوان یک نکته بدیهی و ابتدایی، مدنظر داشته باشند. خبرنگار حوزه در کرمانشاه، اگر علاقه‌مند به انجام مصاحبه‌ای در موضوع فراز و فرود حیات سیاسی اولین رییس‌جمهور تاریخ ایران و تشابهات او با دیگر مسئولان است، فارغ‌از ضرورت پرداختن به این موضوع - ولو به بهانه درگذشت دکتر سید ابوالحسن بنی‌صدر- مناسب‌تر بود با نماینده ولی‌فقیه در استان یا لااقل مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت‌وگو نماید. معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه برای انجام مصاحبه‌ای در این موضوع، انتخاب مناسبی نیست. این معاون محترم نیز (با عرض ادب و احترام) زیبنده‌تر است در مصاحبه‌های خبری به تشریح فعالیت‌های خود در حیطه وظایف ابلاغی از سوی مدیریت حوزه‌های علمیه بپردازند و توضیح دهند که در زمینه اجرای برنامه‌های تهذیبی و تربیتی در استان محروم کرمانشاه چه کرده‌اند؟
    • مجیدی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      0 47
      خدا را شکر که برخی زبانشان برای انتقاد و خرده گرفتن در حد تیم ملی است. شما برید با خبرگزاری مصاحبه کنید در تاریکی تیر انداختن هنر نیست. دست مریزاد به روحانی رزمنده؛جهادی و افسر جنگ نرم جناب آقای خواجوی
    • حیدر ی از قم IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      0 34
      راحت بگید در سیاست دخالت نکنید، انگیزه را از طلاب و روحانیت برای حضور در میدان دفاع از ارزشها انقلاب نگیرد. یعنی این معاون تهذیب حق اظهار نظر ندارد، جدا خیلی مطالب ارزشمندی را در خصوص رئیس جمهوری خائن بیان کرده است.
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 32
      یعنی مزدور خائنی مثل بنی صدر این قدر برای شما مهم است ؟!!! گفته شما خاطره درخواست مشرکین برای هماوردی در جنگ تن به تن به یاد می آورد
  • محمد. ش IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 40
    لطفا تخریب نکنید! بنده در ستاد قم هر روز پیگیر اخبار هستم، انصافا در بین استانها فعال ترین و با برنامه ترین معاونت تهذیب در کرمانشاه وجود دارد.
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      68 0
      بحمدالله اثرات برنامه‌های تهذیبی در پیام‌ها مشخص است! تخریبی در کار نبود بلکه صرفاً یادآوری شد که خبرنگاران در انجام مصاحبه‌، لزوم تناسب موضوع و مسئولیت مصاحبه‌شونده را مدنظر داشته باشند و به‌عنوان مثال اگر هم می‌خواهند با معاون تهذیب استان گفت‌وگو کنند، این مصاحبه ناظر بر مسئولیت وی باشد و مشارالیه هم برنامه‌های خود در این زمینه را تشریح نماید. راجع به بنی‌صدر که با معاون تهذیب مصاحبه نمی‌کنند. حالا شما اگر اسم این را تخریب می‌گذارید، بگذارید؛ ولی اصول حرفه‌ای رسانه‌ای با سلیقه بنده و شما تغییر نمی‌کند.
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 61
      معاونت تهذیب کارش امانت و خیانت شناسی نیست ؟ معرفی چهره های خائن و همسفر منافقین جزو مسئولیتهای ذاتی تهذیب است
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    43 0
    دوستان گرامی آیا واقعاً متوجه نشدند که یادآوری اصول حرفه‌ای مصاحبه به خبرنگاران عزیز، ربطی به شخصیت محترم مصاحبه‌شونده نداشته و منافاتی هم با موضوعاتی چون ضرورت دفاع از ارزش‌های انقلاب، حضور طلاب عزیز انقلابی در صحنه‌ای مختلف و... ندارد؟!! چه کسی گفته بنی‌صدر برای ما مهم است؟! و اصولاً مگر مهم بودن لزوماً مساوی با ارزش داشتن است؟ بسیاری از سیاست‌مداران و شخصیت‌های دنیا به لحاظ تأثیرگذار‌ی‌شان در تحولات سیاسی و اجتماعی منطقه و کشور، برای ما مهم بودند یا هستند ولی در عین‌حال ازنظر شخصی، ارزش ذاتی برای ما نداشتند و ندارند. بر اساس همین نکته بدیهی، سخن در این است که برای مصاحبه درباره کسی که در رویدادهای سال‌های نخست پیروزی انقلاب نقش اساسی داشته و با التهاب‌آفرینی در فضای سیاسی کشور، زمینه‌ساز ترورهای کور و شهادت بازوی توانای امام، شهید مظلوم آیةالله دکتر بهشتی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و بسیاری از یاران انقلاب شده است، باید سراغ شخصی رفت که مسئولیت مهمی در کشور یا لااقل استان داشته و سخنش بر مخاطبان تأثیرگذار باشد. و الّا این‌که هر شخص محترمی تریبونی به‌دست گرفته و شعار بدهد که تأثیری نخواهد داشت. اگر شما فکر می‌کنید تأثیر دارد، بسم‌الله، ادامه دهید.
  • عابدین توشمالانی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    کاملا صحیح می گید ولی باید عمل کنند مثل دوران شهید رجایی شهید عباس بابایی شهیاد سلیمانی که جانشان را به خاطر ما دادند