جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوهای جهادی

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: اردوهای جهادی و جهادگران بسیج سازندگی افتخار ملت ایران هستند ،چرا که با حضور به موقع خود در میدان های نبرد کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته‌ اند که جای تقدیر است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی صالحی، صبح امروز در نشستی با اعضای گروه های جهادی شهر آبگرم قزوین گفت: حمایت از نیازمندان، محرومان و بیماران از دیگر مصادیق جهاد است که در ایام بیماری کرونا به بهترین شکل رقم خورد و  گروه های جهادی با اقدامات موثر خود توانستند آسیب‌های زیادی را برطرف  کردند که باید این  حرکت با قوت تداوم داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیج سازندگی خدمات مطلوبی به مناطق محروم و کم برخوردار ارائه می‌کنند که قابل تقدیر است و بسیجیان جهادگر با عشق و اعتقاد قلبی وارد میدان خدمت می‌شوند و همین مولفه باعث اثرگذاری فعالیت‌های آنان می‌شود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: گروههای جهادی از مومن‌ترین و دلسوزترین افراد به انقلاب اسلامی هستند که بهترین روزهای عمر خود را صرف خدمت به مردم و نیازمندان می کنند و آنان باید الگوی همه جوانان باشند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری طنین‌انداز کردن تفکر و کار جهادی در کشور است و این نشان از اهمیت این تفکر است ،چراکه تاریخ ۴۲ ساله انقلاب اسلامی به وضوح نشان می‌دهد هرکجا با کار و روحیه جهادی پیش رفته  موفقیت‌ و پیشرفت‌ها رقم خورده است.

حجت الاسلام صالحی بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر و کار جهادی اصل مهم محسوب می‌شود و باید تلاش کرد تفکر جهادی فراگیر شود که لازمه این کار بسیج عمومی و هدایت عموم مردم و جوانان در فعالیت‌های جهادی است.

امام جمعه شهر آبگرم استان قزوین بیان کرد: ثمره کار و روحیه جهادی باید خدمت رسانی همه جانبه برای تحقق عدالت و پیشرفت باشد، چراکه این مسئله یکی از آرمان‌ها و شعارهای اصلی انقلاب است و همه باید در این مسیر تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: اردوهای جهادی و جهادگران بسیج سازندگی افتخار ملت ایران هستند ،چرا که با حضور به موقع خود در میدان های نبرد کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته‌ اند  که جای تقدیر است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha