شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نعمت الله آزموده

حوزه/ عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با بیان اینکه اخراج کامل آمریکا از منطقه باید تبدیل به مطالبه همگانی شود، گفت: اوضاع فلاکت‌بار افغانستان تنها یکی از نتایج حضور آمریکا در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه استان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، به تبیین بیانات فرماندهی کل قوا در جمع دانش‌آموختگان نیروهای مسلح پرداخت.

وی با بیان اینکه توجه به نقش نیروهای مسلح و اعطای مدال علویِ حصون الرعیه افتخار بزرگی برای نیروهای مسلح ما است، افزود: حقیقت این است که نیروهای مسلح انقلابی ما در همه نیروهای ارتشی و سپاهی و بسیجی و انتظامی و در همه سطوح و رده‌ها و رشته‌ها، مصداق کامل حصون الرعیه در زمان ما هستند.

حجت‌الاسلام آزموده ادامه داد: کسی در دنیا نیست که به نقش محوری و الهام‌بخش نیروهای مسلح ما در غرب آسیا اعتراف نکند؛ ازاین‌رو باید فراز نورانی «فالجنود باذن الله، حصون الرعیه» به‌درستی برجسته‌سازی و تبیین شود.

وی تصریح کرد: از فحوای بیانات رهبری معلوم می‌شود ایشان از این عزیزان راضی هستند و این افتخار بزرگی است که نیروهای مسلح هم باید آن را قدر بدانند و هم برای تقویت و الگوسازی از آن مساعدت کنند.

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه اخراج آمریکا از منطقه مهم‌ترین دستاورد جهاد همه‌جانبه نیروهای مسلح ما است، خاطرنشان کرد: این گزاره رهبر معظم انقلاب که تأکید کردند «آمریکا باید از همه منطقه اخراج شود» باید برجسته‌سازی شده و گفتمان سازی شود.

وی با تأکید بر اینکه اخراج آمریکا از منطقه باید تبدیل به مطالبه همگانی شود، اظهار کرد: باید به‌گونه‌ای اقدام شود که این موضوع مهم‌ترین مؤلفه محبوبیت دولت‌ها و گروه‌ها شود و محبوب‌ترین دولت‌ها و ارتش‌ها و نیروها در نگاه مردم منطقه آن‌هایی باشند که در این راستا فعالیت می‌کنند و در مقابل آن‌ها که دراین‌باره خنثی عمل کرده یا اختلال ایجاد می‌کنند باید به‌عنوان منفورترین‌ها در انظار جوامع و افکار عمومی مطرح شوند.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به اینکه اوضاع افغانستان نتیجه حضور آمریکا در منطقه است، گفت: دولت‌های مختلف آمریکا در این ۲۰ سال به بهانه مبارزه با طالبان و همفکرانش افغانستان مظلوم را اشغال کردند و پس از ۲۰ سال و پس از به ارمغان آوردن تخریب زیرساخت‌های اندک این کشور، با فلاکت و بدبختی، افغانستان را دوباره تحویل طالبان دادند، در واقع این رسواترین جنگ و اشغال در طولانی‌ترین حضور نظامی آمریکا در جهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha