جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اهتمام ویژه به موضوع استاندارد کالاها و خدمات و مراقبت نسبت به رعایت این استانداردها اقدامی انسانی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندارد خراسان شمالی که به مناسبت هفته استاندارد برگزار شد، بر اهتمام ویژه به موضوع استاندارد کالاها و خدمات و مراقبت نسبت به رعایت این استانداردها تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه رفاه، آسایش و آرامش در سایه رعایت استاندارد حاصل می‌شود، گفت: استاندارد و مراقبت نسبت به رعایت استانداردها، کاری انسانی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری به اهمیت استاندارد در زندگی روزمره اشاره کرد و افزود: استاندارد انتخاب یک راه از میان راه‌های متعدد و انتخاب بهترین راه در همه شئون زندگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی ادامه داد: در واقع استاندارد جزء لاینفک زندگی بشر شده و امروزه رفاه، آسایش و آرامش در سایه رعایت استاندارد میسر است.

امام‌جمعه بجنورد گفت: دین اسلام نیز به استاندارد توجه خاصی داشته و با عناوینی از جمله صداقت و امانت به آن سفارش کرده است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تأکید کرد: بر این اساس هرکه صادق‌تر و امانت‌دارتر باشد در رعایت استاندارد موفق‌تر است.

وی استاندارد را امری دقیق، حساس و وسیع عنوان کرد و گفت: رعایت استاندارد، تنها در حوزه اقتصاد مصداق ندارد بلکه گستره آن تمام حوزه‌ها را شامل می‌شود که این امر، مسئولیت نهاد و متولی حفاظت از استاندارد را بیشتر و فراگیرتر کرده است.

فهیمه مهمان‌نواز، مدیرکل استاندارد خراسان شمالی هم در این دیدار با تأکید بر این‌که باید مباحث مربوط به استاندارد در جامعه بیشتر فرهنگ‌سازی شود، گفت: استاندارد تنها منحصر به مسائل فنی نیست؛ بلکه در تمامی مسائل زندگی استاندارد تعریف‌شده است ولی مردم نسبت به گستردگی این بخش آگاهی کمتری دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha