دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان از اجرایی نشدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی در این استان، انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی لرستان، با اشاره به اینکه فرهنگ از زیر بنا و پایه هر جامعه ای محسوب می شود، گفت: برای داشتن اقتصادی مطلوب و پر رونق و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید زیرساخت های فرهنگی جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید همت خود را برای ارتقا زیرساخت های فرهنگی بکار گیرند خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی انقلابی دینی و فرهنگی است و باید برای گسترش زیر ساخت های فرهنگی، همت جهادی داشته باشیم.

امام جمعه خرم آباد با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان، تاکید کرد: مشکل اجرایی نشدن مصوبات در اسناد بالا دستی نیست، بلکه در اجرای مصوبات است که باید منسجم و هدفمند اجرا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در نوشتن برش سند فرهنگی استان مشکلی نداریم، گفت: باید با همت جهادی و تلاش شبانه روزی در تحقق اهداف برش سند فرهنگی استان همتی جهادی داشته باشیم.

وی در پایان با تاکید بر انسجام و تعامل دو جانبه دستگاههای فرهنگی برای تحقق مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: مدیران و مسئولان دستگاه های دینی فرهنگی  از موازی کاری بپرهیزند و رسالت خود را دقیق، هدفمند و منسجم انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha