جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: باید تفکر انقلابی و کار جهادی برای حل مشکلات مردم مورد توجه مسؤولان کشور باشد و بیانات و دستورات مقام معظم رهبری به دقت اجراء شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: امنیت امروز  مردم ما حتی در کشورهای غربی و اروپایی نیز چنین امنیتی نیست و باید آن را قدر بدانیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز بحمدالله هم مقتدر و هم دارای امنیت است، که نه فقط در کشورهای همسایه نظیر آن نیست، بلکه در قلب اروپا نیز چنین امنیتی وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه قزوین، کفران نعمت را سبب از دست دادن آن دانست و عنوان کرد: خداوند در قرآن  کریم می فرماید «لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ» اگر برای آنچه که به شما دادم شکرگزاری کنید به تحقیق آن را برای شما زیاد می کنیم «وَلَئِنْ کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ» و اگر کفران نعمت کردید عذاب من شامل حال شما خواهد شد.

حجت الاسلام علی بخشی تصریح کرد: خداوند به شکرگزاری انسان ها نیازی ندارد، اما وقتی کفران نعمت می کنید، بر اساس نظام دنیا و هستی، آن نعمت از انسان گرفته می شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان  با بیان اینکه پیشرفت ها بدون امنیت ارزشی ندارند، تصریح کرد: امنیت و ولایت فقیه مهم ترین نعمت هایی است که خداوند به ما عطا فرموده است  و باید قدردان باشیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاشهای دولت سیزدهم در رفع مشکلات مردم، بیان کرد: باید تفکر انقلابی و کار جهادی برای حل مشکلات مردم مورد توجه مسؤولان کشور باشد و بیانات و دستورات مقام معظم رهبری به دقت اجراء شود.

حجت الاسلام علی بخشی همچنین ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت الله محمدی تاکندی را تسلیت گفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha