پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پلیس

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: دلاوران نیروی انتظامی، حافظان امنیت جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام احد عبداللهی، امروز در نشستی با حجت الاسلام حسینی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه سربازان شجاع نیروی انتظامی با تمام توان و تلاش برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه اسلامی تلاش می کنند، گفت: برقراری نظم و حفظ امنیت از مهمترین رسالت حافظان امنیت است.

وی با اشاره به اینکه سربازان این مرزو بوم با تلاش جهادی و شبانه روزی برای اعتلا و امنیت روز افزون ایران اسلامی تلاش می کنند، افزود: شهادت جوانان غیور این مرزوبوم در مبارزه با اشرار، گواه این ادعا است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان از آمادگی حوزویان برای اجرای برنامه های مشترک فرهنگی با نیروی انتظامی خبر داد و خاطر نشان کرد: حوزه علبمیه استان لرستان با اعزام مبلغان در مناسبت ها، در راستای تعمیق اخلاق قرآنی در جامعه تلاش می کند.

حجت الاسلام حسینی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان هم با قدردانی از حضور مبلغان در اجرای برنامه های فرهنگی نیروی انتظامی، گفت: امید می رود با همکاری مستمر حوزه علمیه و فرماندهی انتظامی لرستان، شاهدایجاد نظم و اخلاق اسلامی روزافزون در جامعه باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha