پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از اخذ مجوز برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در حوزه علمیه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، پنج شنبه شب در نشست شورای علمی تخصصی انجمن های علمی حوزه علمیه استان لرستان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری، مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه های علمیه کشور در خرم آباد برگزار شد، گفت: تاسیس انجمن های علمی تخصصی در حوزه های علمیه، می تواند اثر شایانی به ارتقا فرهنگ دینی و اجتماعی داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه تلاش می شود در تاسیس انجمن های علمی پژوهشی حوزوی در استان ها از اساتید سطوح عالی و نخبه استفاده شود، خاطر نشان کرد: انجام فعالیت های پژوهشی در انجمن ها با حضور اساتید حوزه و دانشگاه بصورت منسجم، هدفمند و براساس نیاز استان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در ادامه از اخذ مجوز برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در حوزه علمیه استان لرستان خبر داد و گفت: مجوز برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با محوریت مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی  ویژه طلاب و جوانان استان لرستان اخذ شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت های علمی پژوهشی حوزه علمیه لرستان در سال های اخیر شتاب گرفته است، ابراز امیدواری کرد که برای پژوهشگران حوزوی مزایا و تسهیلات حمایتی نیز فراهم گردد تا پژوهشگران با خاطری آسوده به انجام فعالیت های پژوهشی بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha