چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مصطفی رستمی - نماز جمعه تهران

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز هم در عمل و تفکر گفتمان نظام طاغوت و لیبرال دموکراسی به بن بست رسیده، صدا شکستن استخوان های آن به گوش می رسد و هر روز شاهد افول و انزوای بیش از پیش نظام سلطه در رژیم آمریکا را شاهدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها شامگاه جمعه در همایش «عهدعلمی دانشگاهیان با حضرت ولی‌عصر(عج)» که با حضور مسئولان دانشگاهی کشور در ساختمان ۳۱۳ مسجد جمکران برگزار شد، اظهارکرد:در دهه اخیر تعبیرهای معنی داری را از زبان نه تنها منتقدان بلکه سیاست ورزان آمریکایی نسبت به افول و انزوای و در نهایت فروپاشی رژیم آمریکا به گوش می‌رسد و این پایان کار لیبرال دموکراسی است بطوریکه فوکویاما نظریه پرداز و تأمین کننده محتوای غرب سال ۹۷ گفت که چاره ای نداریم جز اینکه به سمت سوسیالیست برویم و مارکسیسم و آن مدینه فاضله ای که نشان داده بودند را به لقایش ببخشند.

استاد دانشگاه ادامه داد: تاریخ نشان داده است که همیشه وعده و نصرت الهی پابرجا بوده است و علی رغم همه عنادها و دشمنی ها امروز آرمان شهری که تحت لوای ولایت الهی شکل بگیرد جاودان است، آرمان شهری که مردمانش منتظر ظهور هستند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها تصریح کرد: ما مروّج و مبلغ دین الهی هستیم و اگر همگان به رسالت خود عمل کنند ظهور محقق می شود، کما اینکه رهبران انقلاب اسلامی (امام و رهبری) هدف اصلی انقلاب اسلامی را رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی با تأسی از مهدویت عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی تأکید کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نقش دانشگاهیان و آموزش عالی ما بسیار پررنگ است، چرا که با توجه به موضوع مهدویت و فلسفه انتظار می توانند منجر به نزدیک شدن هدف انقلاب اسلامی شوند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha