جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تچدید پیمان کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران با امام زمان(عج)

حوزه/ مدیران و کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران در مراسمی با حضرت بقیةالله الاعظم(عج) تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در این مراسم که صبح شنبه ۲۴ مهر همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار شد، عهد و پیمان با امام زمان(عج) از سوی حاضران قرائت شد.
کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران در پیمان با حضرت مهدی(عج) چنین گفتند:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ
امروز، روز نهم ربیع الاول ، روز نوید بخشی است که می تواند به مستضعفان جهان امید و به پویندگان راه فلاح و رستگاری و نجات ، صبر و استقامتی پایدار دهد . چرا که در این روز مبارک منجی موعود الهی به امامت رسیده تا وعده الهی همه پیامبران و ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین مبنی بر حاکم نمودن توحید و عدالت اجتماعی در کل عالم را تحقق عینی بخشد و با تامین حکومت عدل الهی، مستضعفان جهان را نجات و حقیقت دین اسلام را به تمام و کمال آشکار نماید.
ما حاضران به نیابت از طرف تمامی لشگریان حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه ، یکبار دیگر ضمن ایستادگی بر عهد و پیمان خویش با آن امام همام با نایب بر حقش ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بیعت کرده و همه باهم دست التجاء و تضّرع به ساحت قدسی و باکرامتش پیش آورده و لبیک گویان به دعوتش هم نوا و یکصدا می گوییم:
ای پروردگار بزرگ، و ای فرستنده تورات ، انجیل، زبور و قرآن عظیم از تو میخواهیم مولا و راهنمایمان و امام زمانمان، آن منجی عالم بشریت را به فریادمان برسانی.
خدایا ما عهد می بندیم در این صبح و در تمامی روزهای عمرمان در عهد و بیعت با امام زمانمان بمانیم و هیچ گاه از آن دست بر نداریم.
بارالها ما با عمق جان ولایت کلمه الله را و اولیاء طاهرینت از حضرت خاتم الانبیاء تا خاتم الاوصیاء را پذیرفتیم. ما را در دین خود ثابت قدم بدار و دلمان را بر طاعت ولی امرت استوار بدار ای عزت بخش مومنان و در هم شکننده ظالمان ما عهد می بندیم که با دشمنان ولی‌ات ذره‌ای متمایل نگشته و سر سازش نداشته باشیم و برای در هم شکستنشان تلاش کنیم و محبان ولی‌ات و منتظران منجی عالم بشریت در هر کجای عالم که هستند یاری کنیم و دادخواه مظلومان عالم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    هر گز شکستنی نیست عهدی که بسته ایم ما ___ چون بند های سستی کلّاََ شکسته ایم ما _ در طاعت از امامت نیست غیر رستگاری __هیچ عاقلی را هرگز جز این نبوده کاری __