جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه تعیین زمان ظهور قابل پذیرش نیست، گفت: زمانی که امام زمان(عج) ظهور می‌کنند، کار نیمه تمام امیرالمؤمنین(ع) را به پایان می‌رسانند و همان گونه که امام حسین(ع) فرمودند برای اصلاح امور جدشان قیام کردند، حضرت حجت(عج) نیز همین هدف را دنبال می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز  در جلسه اخلاق پرسنل سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به تلاش‌های پاسداران در مرزبانی از مرزهای شمال غرب کشور، گفت : موفقیت‌های شما در دوران حضورتان در شمال غرب کشور را تبریک و خدا قوت می‌گویم و خوشحالیم این ماموریت را با سربلندی انجام دادید.

 وی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) تصریح کرد: نه تنها مسلمانان و انسان‌ها بلکه هر مخلوق خود را محتاج خدا می‌بینند، چرا که همه بی اثر هستند و آن کسی که در عالم هستی اثرگذار است، خداوند است و اگر با خدا همراه باشیم، دلهایمان را راهنمایی و هدایت می‌کند.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه تعیین زمان ظهور قابل پذیرش نیست، گفت: زمانی که امام زمان(عج) ظهور می‌کنند، کار نیمه تمام امیرالمؤمنین(ع) را به پایان می‌رسانند و همان گونه که امام حسین(ع) فرمودند برای اصلاح امور جدشان قیام کردند، حضرت حجت(عج) نیز همین هدف را دنبال می‌کنند.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز فتنه‌ها نسبت به زمان امام حسین(ع) بسیار گسترده‌تر شده است و بیشتر به اصلاح نیاز داریم و عالَم به جایی می‌رسد که امام زمان(عج) ظهور می‌کند.

تعیین زمان ظهور قابل پذیرش نیست

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha