سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
اجتماع بزرگ حوزویان قم در اعتراض به جنایات تروریستی شیعیان افغانستان

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه، گفت: به آمریکا و اسرائیل جنایتکار هشدار می دهیم که صبر مسلمانان منطقه رو به پایان است و اگر دست از این جنایت ها برندارند، دست انتقام مردم، آنها را به جزای خود رسانده و پشیمان شان می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن اراکی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ حوزه علمیه قم در اعتراض به جنایات تروریستی و کشتار بی رحمانه شیعیان مظلوم افغانستان که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، عنوان کرد: این دو حادثه اخیر در افغانستان، قلب همه مردم با وجدان جهان و امام زمان(عج) را جریحه دار کرده است.

وی افزود: امروز باید جبهه حسینیان در همه جا مستحکم تر شود، این جنایت ها نشان می دهد که هنوز هم دشمنان با آل علی(ع) در جنگ هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: حوزه علمیه قم، اساتید و بزرگان با راهنمایی مراجع بزرگوار تقلید امروز در مدرسه فیضیه جمع شده اند تا اعلام کنند، اولا دشمن بداند که با این جنایت ها نمی تواند راه حسین و آل حسین(ع) را سد کند و این راه همچنان ادامه دارد.

آیت الله اراکی بیان کرد: این کشتارها ما را از مسیر مقاومت بازنمی دارد و همچنان سردار سلیمانی ها و ابومهدی المهندس ها همچنان در دامنه این امت مشغول مقاومت هستند.

وی اضافه کرد: این مقاومت تا پیروزی کامل بر آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار ادامه خواهد داشت؛ علما و بزرگان حوزه در این مدرسه فیضیه گرد هم آمده اند تا اعلام کنند که مردم افغانستان تنها نیستند؛ درد آن ها، درد ما و خون آن ها خون ما است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد: ان شاءالله پیروز این میدان شیعیان و جبهه مقاومت افغانستان خواهد بود و امروز باید همگان دست یاری به سوی افغانستان دراز کنند.

آیت الله اراکی تاکید کرد: ما از حاکمان افغانستان می خواهیم نسبت به مظلومین افغانستان توجهات لازم را داشته باشند؛ ما امروز از کسانی که در این حوادث دچار رنج می شوند پشتیبانی می کنیم و از مسئولین این کشور می خواهیم امنیت مردم را تامین کنند.

وی یادآور شد: با مشارکت دادن مردم افغانستان در مدیریت و تامین امنیت، این کشور قوی تر خواهد شد و بهتر می تواند با توطئه های دشمنان مقابله کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ،خاطرنشان کرد: در اینجا ما به آمریکا و اسرائیل جنایتکار هشدار می دهیم که صبر مسلمانان منطقه رو به پایان است و اگر دست از این جنایت ها برندارند، دست انتقام مردم آن ها را به جزای خود رسانده و پشیمان شان می‌کند.

آیت الله اراکی تصریح کرد: امروز وحدت جهان اسلام همچون همیشه یک واجب و فریضه الهی بوده و مردم افغانستان بدانند که دشمن با این گونه تفرقه ها قصد آشوب دارد؛ آنچه توطئه دشمن را در منطقه به نتیجه می رساند، تفرقه ما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: وظیفه ما سعی در ناامید کردن دشمن در ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل سنت بوده و دشمنان برای این تفرقه، هزینه های بسیار بالایی کرده اند تا بتوانند سلطه خود را کامل کنند؛ ما هم اعلام می کنیم که این توطئه به نتیجه نخواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha