پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مدیر ححوزه علمیه بابل با آیت الله اعرافی

حوزه/ انتظاری که از مسئولین حوزه بابل می رود این است که با توجه به پیشینه خوب حوزه این شهر و شخصیت‌های بزرگی که از آنجا برخاسته‌اند، کیفیت و رتبه‌های مدارس علمیه را ارتقا ببخشند و از میراث گران‌بهای آن به درستی صیانت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی امروز در دیدار حجت الاسلام قنبری سرپرست حوزه علمیه بابل که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، گفت: انتظاری که از مسئولین حوزه بابل می رود این است که با توجه به پیشینه خوب حوزه  این شهر و شخصیت های بزرگی که از آنجا برخاسته اند کیفیت و رتبه های مدارس علمیه  را ارتقا ببخشند و از میراث گرانبهای آن  به درستی صیانت کنند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب معیشتی اساتید و کادر حوزه در کشور، افزود: طرح تکریم اساتید در دست اقدام است و عقیده بنده این است که کادر و اساتید حوزه از لحاظ معیشتی در وضعیت مناسبی قرار گیرند تا با خیال راحت به فعالیت های حوزه و آموزش بپردازند.

 مدیر حوزه های علمیه، خطاب به مدیر حوزه بابل، بیان کرد: یکی از محصولات و دستاوردهای چندسال اخیر، طرح آمایش و طراحی و اجرای درختواره رشته های حوزوی با ۱۶ رشته و ۴۰۰ گرایش است که با همکاری و مشارکت ۷۰۰ استاد به سرانجام رسید و لازم است که  شما مسئولین و کادر مدارس را با این طرح ها توجیه کنید.

آیت الله اعرافی خاطرنشان ساخت: اگر موسوعه ای برای علمای منطقه می خواهید بنویسید طرح آن را بفرستید تا اگر لازم است در اینجا نیز کمکی به این طرح شود.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار،‌حجت الاسلام قنبری سرپرست حوزه علمیه بابل به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مدیریت حوزه بابل پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha