شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار ابراهیموی

 حوزه / فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: نیروی انتظامی با تمام توان برای حفظ امنیت و آرامش جامعه تلاش می کند و در این حوزه با هیچ کس مماشاتی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار علی ابراهیمی، صبح امروز در دیدار با مدیر و معاونین حوزه علمیه قزوین گفت: امنیت پایدار، آرامش جامعه، اموال مردم، صیانت از بیت‌المال و مبارزه با مجرمان همگی خط قرمزهای نیروی انتظامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: منافقین و دشمن هر اقدامی را برای ضربه زدن به این کشور و مرز بوم انجام می دهد، ولی نیرو های مسلح با تکیه به خداوند متعال، قران کریم و با همدلی و هم افزائی و این روحیه برادری که با یکدیگر دارند توطئه های دشمنان را خنثی ساخته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: تلاش برای تأمین امنیت مردم توسط نیروی انتظامی در ایام تعطیل و غیرتعطیل شب و روز نمی‌شناسد که این تلاش‌ها قابل مقایسه با پلیس سایر کشورها نیست و رضایتمندی مردم نیز در این زمینه مشهود و ملموس است.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی دارای نیروهای جان برکفی است که در تامین امنیت کشور و مردم و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر و هرآنچه که جوانان این کشور را به تباهی می کشاند مبارزه می کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: نیروی انتظامی با تمام توان برای حفظ امنیت و آرامش جامعه تلاش می کند و در این حوزه با هیچ کس مماشاتی ندارد.

وی با بیان اینکه ما مدیون و ممنون شهدا هستیم و از خدا می‌خواهیم که ادامه‌دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم، عنوان کرد:  در این شرایط حساس همه و همیشه باید پشتیبان ولایت و رهبری بوده باشیم و بر همین مبنا نیروی انتظامی با نگاه به اصل ولایت تمام تدابیر و برنامه‌های خود را بر اساس منویات رهبرانقلاب برنامه‌ریزی کرده و جلب رضایت معظم‌له و مردم مهم‌ترین هدف در ناجاست

سردار ابراهیمی عنوان کرد: در بحث پیشگیری از سرقت کارهای خوبی انجام گرفته و این موضوع جزو اولویت‌های مأموریتی نیروی انتظامی قرار دارد.

وی همچنین آمادگی نیروی انتظامی استان قزوین را با حوزه علمیه در عرصه های مختلف تاکید نمود.

تلاش برای تأمین امنیت مردم تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناسد

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha