جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ح

مدیرکل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر این که کشورمان نیاز به مدیران پا به رکاب جهادی و انقلابی دارد، تصریح کرد: در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران مردم نیاز به مدیران خادم دارند، آقا بالا سر نمی خواهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمد رضا حبیبی مدیر کل دادگستری استان اصفهان امروز در مراسم  تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان آران و بیدگل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، بابیان اینکه مبارزه با مفسدین اقتصادی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد، گفت: مسئولان به خاطر مسائل سیاسی و حزبی نباید ارزشهای دینی و فرهنگی جامعه را مورد غفلت قرار دهند.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش با کمک خانواده ها و آگاهی دادن به جامعه، تربیت صحیح دانش آموزان و پرکردن اوقات فراغت آنان، نقش موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اخلاقی دارد.

حبیبی، به مسئولیت حوزه های علمیه، ائمه جمعه و جماعات و متولیان فرهنگی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: در صورت عدم ایجاد امکانات برای هدایت دینی و مذهبی جوانان، آنها جذب افراد مغرض خواهند شد.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات ۲۰ساله محسن تاج افروز رئیس سابق دادگستری آران وبیدگل و آرزوی موفقیت برای امیر حسین رزاقی، یادآورشد: در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران مردم نیاز به مدیران خادم دارند، آقا بالا سر نمی خواهند. بحث فرمانروایی و فرمانداری مطرح نیست، بلکه بحث خدمت مطرح است.

حبیبی افزود: وقتی در راس نظام امام راحل و مقام معظم رهبری بارها خود را خادم مردم خوانده اند، مسئولان هم باید خودشان را خادم و خدمتگزار بی منت مردم بدانند.

مدیرکل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه کشورمان نیاز به مدیران پا به رکاب جهادی و انقلابی دار، ادامه داد: کشور نیاز به مدیرانی دارد که ساعت اداری و غیر اداری را نشناسند، بلکه به دنبال حل مشکلات امنیتی، بهداشتی و اقتصادی مردم باشند.

وی، در پایان از آمادگی دستگاه قضایی استان اصفهان در رفع موانع تولید خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha