جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده گفت: کسانی که می گویند موشک به چه دردمان می خورد، جاهل و نادان هستند و همه دیدیم که چگونه مانور و رزمایش نظامی در مرزها سبب عقب نشینی خناس ها از مواضعشان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده، امروز در خطبه های نماز جمعه میاندوآب، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در بین مردم حضور می یافتند و پای درد دل آن ها می نشستند و امروز اگر مسئولی می خواهد پیرو حضرت باشد باید در جمع مردم حضور یافته و درد دل و صحبت های آنها را بشنود.

وی با بیان این که باید مسئولین قدم در راه پیامبر گرامی اسلام (ص) گذاشته و در کنار مردم باشند، اضافه کرد:  همه باید در راستای اتحاد و وحدت قدم برداشته و از تفرقه و اختلاف بپرهیزیم.

امام جمعه میاندوآب، قانونمنداری را از دیگر ویژگی‌های یامبر گرامی اسلام(ص) عنوان کرد و گفت: مسئولان باید الگوی قانون مداری بوده و در همه حال مطیع آن باشند و پیامبر گرامی اسلام(ص) قاطع بودند و در مقابل خائنان و متخلفان با قاطعیت ایستادگی کرده و برخورد می کردند و شمشیر اسلام در مقابل کسانی که به مردم و بیت المال خیانت می کنند، برنده است.

وی تصریح کرد: پیامبر در مقابل دشمنان همواره تجهیزات و نیروی نظامی آماده و پای کار داشتند و حکومت اسلامی باید از به روز ترین تجهیزات نظامی برخوردار باشد تا دشمن فکر تجاوز به سرش نزند.

حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد: کسانی که می گویند موشک به چه دردمان می خورد، جاهل و نادان هستند و همه دیدیم که چگونه مانور و رزمایش نظامی در مرزها سبب عقب نشینی خناس ها از مواضعش شد.


وی با تاکید بر این که نیروهای مسلح و نظامی و امنیتی دائما در حال حراست و رصد در داخل و خارج از مرزها هستند و این نیز الگو گرفته از حکومت پیامبر گرامی اسلام(ص) است، افزود: دولت نباید به کسی که کارنامه خوبی ندارد، اعتماد کند و چنین امری عین خیانت بوده و نباید با حرف این و آن، مسئول انتخاب کرد بلکه افراد مومن، پاک دست و خداترس باید وارد سیستم این دولت شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha