شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست گروه های تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی با رویکرد قرآنی

حوزه/ حجت الاسلام عیسی زاده گفت: ما به دنبال نخبه پروری در عرصه تبلیغ هستیم و از گروه های تخصصی تبلیغی خواستاریم طرح ها و پروژه های هدفمند خود را به دفتر تبلیغات اسلامی ارائه دهند تا از آنان حمایت های لازم به عمل آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عیسی عیسی زاده رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست با مدیران گروه های تبلیغ تخصصی در زمینه معارف قرآن کریم که در سالن جلسات شهید سلیمانی این دفتر برگزار شد در توضیح میز و قطب فرهنگی و تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی گفت: به طور کلی سیاستگذاری های فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی در معاونت های پژوهش، آموزش و تبلیغ در میزها و قطب ها تخصصی مورد رؤیت، بررسی و تأیید قرار می گیرند؛ این موضوع بر اساس رویکرد مسئله محوری در فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی از دغدغه های ما این است که بتوانیم حمایت وزارت ارشاد و سایر نهادهای فرهنگی از گروه های تبلیغی را جذب و تأمین کنیم.

حجت الاسلام عیسی زاده خاطرنشان کرد: بنا بر مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه قم را دریابید، در این استان قرارگاهی با ریاست دفتر تبلیغات اسلامی تشکیل شده تا بتوانیم در حوزه های فرهنگی مختلف بر اساس مسئله محوری و تعریف پروژه از ظرفیت گروه های تخصصی تبلیغی استفاده کنیم.

وی برنامه ریزی برای مسئله فرهنگ را از اولویت های مهم نظام اسلامی دانست و گفت: می بایست مسئولین امر در مجلس و دولت برای تعیین بودجه بخش های مختلف نگاه ویژه ای نسبت به نهادهای فرهنگی داشته باشند.

رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ما به دنبال نخبه پروری در عرصه تبلیغ هستیم و از گروه های تخصصی تبلیغی خواستاریم طرح ها و پروژه های هدفمند خود را به دفتر تبلیغات اسلامی ارائه دهند تا از آنان حمایت های لازم به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha