چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مرتضوی

حوزه/ استاندار اصفهان گفت: هر چه پررنگ‌تر به مناسبت‌هایی مانند ۱۳ آبان بپردازیم و در کنار کارهای تبلیغی، کارهای تبیینی انجام دهیم ماندگاری و دوام بیشتری دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سید رضا مرتضوی، شب گذشته در جلسه ستاد هماهنگی مراسم ۱۳ و ۲۵ آبان در اصفهان با اشاره به اهمیت مناسبت‌ّهای پیش رو تأکید کرد: گاهی اوقات نپرداختن به این مناسبت‌ّها و تبیین نکردنشان، جای ظالم و مظلوم را نه در دنیا، بلکه در کشور، جامعه،  مدارس و دانشگاه‌های خودمان عوض می‌کند و ما را به سمتی می‌برد که مسائلی که برای نسل ما جز بدیهیات است، برای نسل بعد تبدیل به گزاره‌های عجیب و غریب خواهد شد.

وی یادآور شد: بازخورد تعجب آور نسل جدید در مقابل شنیدن فعالیت های گذشته، نشان می‌دهد مؤلفه‌ّهای هویت‌بخش خود را در سطوح مختلف جامعه معرفی نکرده‌ایم.

استاندار اصفهان تأکید کرد: تصورم این است که هر چه پررنگ‌تر به این مناسبت‌ها بپردازیم و در کنار کارهای تبلیغی، کارهای تبیینی انجام دهیم ماندگاری و دوام بیش‌تری دارد.

وی افزود: اگر برای حساس‌سازی شور و هیجانی در جامعه به‌وجود می‌آوریم، نیاز است که در کنار آن کارهای تبیینی نیزهم انجام دهیم؛ نیاز است برخی از ظلم‌هایی که در طول تاریخ گذشته به ملت‌مان از ناحیه استکبار جهانی وارد شده است را ترسیم کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه در اصفهان می‌توانیم از این مؤلفه‌های موجود بهتر استفاده کنیم، اظهار کرد:‌ قطعاً اگر اجرای برنامه ها را محدود به یک روز نکنیم و برنامه‌ریزی‌هایی انجام دهیم که قله آن در ۲۵ آبان تعریف شود، کارهای مناسب‌تر و عمیق‌تری خواهد بود هرچند ضرورت کارهای تبلیغاتی که بتواند زمینه ارتباط برقرار کردن جامعه را به این مناسبات فراهم کند، کاری ضروری است و همه بر آن تأکید داشته‌اند.

استاندار اصفهان تأکید کرد: امیدوارم بتوانیم به وظایفمان در قبال این صندلی‌ها و موقعیت‌هایی که در آن قرار گرفتیم را به نحو مطلوب انجام دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha