شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اجلاس مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین حسامی، در اجلاس مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران استان مرکزی گفت: تمامی موارد بهداشتی در زمان حضور طلاب در مدرسه رعایت شود و صندلی ها با فاصله استاندارد در کلاس ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام و المسلمین فاضل حسامی در اجلاس مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران استان مرکزی که امروز در تفرش در حال برگزاری است، گفت: برای ارتقای سطح کیفی آموزش، کلاس ها باید حضوری شود .

وی ادامه داد: در ارتباطات حضوری مطالب به طور کامل منتقل می شود. ما باید آموزش غیرحضوری را فقط در مواقع اضطرار برگزار کنیم هرچند که یکی از دلایل رشد پذیرش امسال در مدارس علمیه آموزش غیر حضوری بوده، اما اصل برآموزش حضوری است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی افزود: با توجه به عدم تراکم جمعیت در مدرسه و با همکاری و تاکید اساتید، کلاس ها در سال جدید به صورت حضوری برگزار شود.

وی اظهار کرد: ارتقای کیفیت آموزشی، مباحثه و تحقیق، در سایه حضور طلاب در مدرسه فراهم می شود و این حضور انگیزه ای برای طلاب جدیدالورد برای ادامه تحصیل است، چرا که معنویت محیط آموزشی، تاثیر بسزایی در تقویت اراده طلاب دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی تاکید و عنوان کرد: تمامی موارد بهداشتی در زمان حضور طلاب در مدرسه رعایت شود و صندلی ها با فاصله استاندارد در کلاس ها قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه حسینی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    1 0
    با سلام الان آشتیان قرمزه و کلا مدارس ،دانشگاه ها و همه غیرحضوری هستند و بچه ها درمنزل بچه ها را که نمی شود در خانه تنها گذاشت و بگویم خودتون باشید باتوجه به اینکه مرکز نگهداری بچه ها هم در شهرستان آشتیان نیست و این بیماری خیلی قدرت سرایتش زیاد و گسترده است لطفا با درنگ بیشتری اقدام به برقراری کلاسها حضوری نماید