چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیریت حوزه های علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مسئول مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه (س) مدرسه علمیه خواهران جویبار گفت: در کنار خدمات فرهنگی و دینی که به مددجویان ارائه می شود پیگیر امورات معیشتی و نیازمندی های افراد تحت پوشش نیز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، خانم خورشیدی از تحویل یک منزل مسکونی به یکی از مددجویان کمیته امداد، همزمان با ولادت حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) و امام صادق(علیه السلام) توسط مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) با حضور حجت الاسلام والمسلمین قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران، خبر داد.

وی با اشاره به اثرات کار خیر در زندگی فردی و اجتماعی انسانها، گفت: شادی دل مومن، هنگامی که گره از کارش باز می شود، اثرات معنوی فراوانی در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها دارد و  همواره باید با تأسی از سیره حضرت محمد (ص) به فکر گشایش امورات مسلمین باشیم.

خورشیدی با اشاره به خدمات مادی و معنوی این مرکز از زمان تاسیس تاکنون، بیان کرد: در کنار خدمات فرهنگی و دینی به مددجویان ارائه می دهد، در مواردی هم پیگیر امورات معیشتی و نیازمندیهای افراد تحت پوشش می‌باشد که به حول و قوه الهی و با کمک خیرین منزل نیمه ساخته یکی از مددجویان را تکمیل و تحویل این خانواده نیازمند خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha