شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شمس

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شمس با حضور در مرکز تخصصی امام شناسی با حجت الاسلام و المسلمین سبحانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس ضمن حضور در مرکز تخصصی امام شناسی با حجت الاسلام و المسلمین سبحانی دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شمس در این دیدار ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت پیامبر خاتم (ص) و حضرت امام صادق (ع)، ‌ در راستای تربیت نیروی متخصص در امر امامت رسما درخواست برگزاری دوره سطح۴ امام شناسی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: طلاب فارغ التحصیل دوره های سطح ۳ امام شناسی و دیگر رشته ها متقاضی تشکیل دوره سطح ۴ بوده و مراجعات زیادی داشته اند. حوزه علمیه یزد در طول ۶ سال گذشته سعی داشته در رشته های گوناگون متخصص تربیت نماید.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سبحانی، رئیس مرکز تخصصی امام شناسی، ‌از برگزاری دو دوره موفق امامت در یزد به عنوان بهترین دوره ها در سطح کشور یاد کرد و با اشاره به آماده بودن بستر فعالیت های امامت و آشنایی با اهل بیت (ع) در یزد، اظهار امیدواری کرد: پس از برگزاری دوره سطح ۴ امام شناسی در یزد ان شاءالله بتوان از فارغ التحصیلان دوره در تدریس در استان های همجوار و جنوب کشور بهره برد.

وی در ادامه با اشاره به مواردی که نیاز به بررسی و تکمیل دارد نسبت به تجهیز مکان برگزاری کلاس و بحث اشتغال طلاب نکاتی را ارائه داد.

در انتهای جلسه نیز حجت الاسلام اسفندیاری، معاون آموزش مرکز تخصصی امام شناسی به تشریح روند برگزاری دوره سطح ۴ و فرآیند تشکیل پرونده علمی طلاب پرداخت و تسهیل در  نگارش رساله علمی طلاب  سطح ۳ دو دوره امامت را بیان کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha