چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
احمد وحیدی وزیر کشور در اندیکا

حوزه/ وحیدی گفت: دستگاه های اجرایی عملیات بازسازی مناطق زلزله زنده اندیکا را شروع کرده اند اما با توجه به اینکه در آستانه بارش برف در منطقه قرار داریم، ضروری است که اقدامات، سرعت بیشتری پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، احمد وحیدی، وزیر کشور، روز جمعه با حضور در منطقه زلزله زده اندیکا در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ساماندهی مناطق زلزله زده اندیکا با جدیت در دستورکار دستگاه های اجرایی مربوطه قرارگرفته است، اظهارداشت: امور مربوط به زلزله اندیکا در بین دستگاه های اجرایی تقسیم کار شده و ضروری است کارها، پیش از شروع بارش برف در منطقه ساماندهی شوند.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی عملیات بازسازی را شروع کرده اند اما با توجه به اینکه در آستانه بارش برف در منطقه قرار داریم، ضروری است که اقدامات سرعت بیشتری پیدا کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه از جمله اقدامات ضروری که در دستور کار قرار گرفته ایجاد مسیرهای دسترسی و جاده در منطقه است گفت: در این زمینه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فعالیت های خود را شروع کرده و طی ۲ هفته آینده بازسازی بخشی از این جاده های ارتباطی به اتمام می رسند.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین نیازهای اهالی در مناطق زلزله زده و روستایی اندیکا در حال حاضر چادرهای خاص و ویژه ای است که در برابر سرما و برف مقاوم باشند.

وحیدی با اشاره به اینکه این نوع چادرها بجز امکانات معمولی است که در اختیار جمعیت هلال احمر است، گفت: در تلاش هستیم که با توجه به شرایط خاص و احتمال شروع بارش برف، تامین این نوع چادرها هرچه سریعتر انجام شود.

وزیر کشور همچنین بیان داشت: نیازهای دیگری در منطقه شناسایی شده که برای تسریع در انجام هماهنگی ها برای تامین و انجام اقدامات لازم، استاندار خوزستان به زودی یک نماینده ویژه تعیین و در منطقه مستقر خواهد کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha