دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصاحبه ها/ نمایشگاه "دستاوردهای علمی واحدهای آموزشی تخصصی حوزوی"

حوزه/ حجت الاسلام هادی زاده گفت: در حال حاضر مؤسسه آموزش عالی حوزه علمیه اصفهان در سطوح ۲، ۳ و ۴ و در ۱۸ رشته در سطوح مختلف در حال آموزش طلاب می باشد.

حجت الاسلام مجید هادی زاده مسئول مؤسسه آموزش عالی حوزه علمیه اصفهان در غرفه این مؤسسه در نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی حوزوی و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: در این غرفه و در دو قسمت آموزشی و پژوهشی سابقه این مؤسسه را از سال ۱۳۷۵ تا سال ۱۴۰۰ به نمایش گذاشته ایم.

وی افزود: این سوابق شامل آمار مربوط به وضعیت این ۲۵ سال فعالیت مؤسسه آموزش عالی حوزه علمیه اصفهان است؛ ۳۲ تابلویی که در ورودی این غرفه قرار داده شده است وضعیت مقارنه ای بین رشته ها و سطوح را نشان می دهند.

حجت الاسلام هادی زاده خاطرنشان کرد: وضعیت رشته ها را در قالب ۱۸ تابلو و وضعیت دوره های برگزار شده در این مؤسسه را نیز در ۶۳ تابلوی اطلاعاتی و آماری به نمایش گذاشته ایم.

وی با اشاره به تعداد کلی نمودارها و نقشه های آماری ارائه شده در غرفه مؤسسه آموزش عالی حوزه علمیه اصفهان گفت: مجموعه فعالیت های این مؤسسه در ۱۵۰ تابلوی آماری ارائه شده است تا مسئولین حوزوی و غیرحوزوی که به این نمایشگاه می آیند از آن ها مطلع گردند.

مسئول مؤسسه آموزش عالی حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: دروس ارائه شده در مؤسسه آموزش عالی حوزه علمیه اصفهان نیز در قالب ۱۰۰ سی دی تدوین شده است تا در اختیار علاقه مندان قرار گیرند.

وی با اشاره به مقالات برگزیده تولید شده توسط دانش پژوهان این مؤسسه افزود: این مقالات، فصلنامه ها، کتاب گذار، پایان نامه ها، کتابخانه دیجیتال و کتابخانه سنتی بخش های دیگر این مؤسسه هستند که در این غرفه از هرکدام گزارش و نمونه هایی ارائه شده است.

هادی زاده بیان داشت: مؤسسه آموزش عالی حوزه علمیه اصفهان در سال ۱۳۷۵ و بعد از هجرت حضرت آیت الله مظاهری در سال ۷۴ به اصفهان افتتاح شد؛ سپس در سال ۱۳۸۳ از مرکز آموزش های تخصصی به مؤسسه آموزش عالی تغییر وضعیت پیدا کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مؤسسه آموزش عالی حوزه علمیه اصفهان در سطوح ۲، ۳ و ۴ و در ۱۸ رشته در سطوح مختلف در حال آموزش طلاب می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha