یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 988595
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
حجت الاسلام والمسلممین محسنی اژه ای - رئیس قوه قضائیه

حوزه/ تعریف و تمجید مجری برنامه با واکنش حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای مواجه می شود و می گوید «من آیت الله نیستم، خواهش می کنم این را اصلاح کنید».

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به خوزستان، در جلسه شورای قضایی استان، مجری برنامه می گوید «آخرین جلسه است و محضر حضرت آیت الله محسنی اژه ای».

این تعریف و تمجید مجری برنامه با واکنش حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای مواجه می شود و بلافاصله می گوید «من آیت الله نیستم، خواهش می کنم این را اصلاح کنید».

این نخستین‌باری نیست که حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای از زمان انتصاب به‌عنوان رئیس قوه‌ قضائیه در برابر چنین افرادی واکنش نشان داده است. هنگامی که در یکی از جلسات برای او تابلوفرشی با تصویر خودش آماده کرده بودند، از پذیرفتن و حتی دیدن این تابلوفرش امتناع و راه تملق را مسدود کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • MD ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    6 0
    تعریف و تمجید مجری برنامه با واکنش حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای مواجه می شود و می گوید «من آیت الله نیستم، خواهش می کنم این را اصلاح کنید». اصل‏ یکصد و پنجاه و هفتم: به‏ منظور انجام‏ مسئولیت‏ های‏ قوه‏ قضائیه‏ در کلیه‏ امور قضایی‏ و اداری‏ و اجرایی‏ مقام‏ رهبری‏ یک‏ نفر مجتهد عادل‏ و آگاه‏ به‏ امور قضایی‏ و مدیر و مدبر را برای‏ مدت‏ پنج‏ سال‏ به‏ عنوان‏ رئیس‏ قوه‏ قضائیه‏ تعیین‏ می‏ نماید که‏ عالیترین‏ مقام‏ قوه‏ قضائیه‏ است‏. این تضاد را چگونه حل می شود حل کرد؟