دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید نصر

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه تحقیر ملت ایران در دستور مستقیم امریکا از پیش از انقلاب اسلامی بود، گفت: با  تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان در ۱۳ آبان، این ذلت تا به امروز به عزت تبدیل شده است  و پیام این روزهمین امراست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی، صبح امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجوی ۱۳ آبان، تسخیر لانه جاسوسی را به نقل از حضرت امام خمینی (ره) انقلاب دوم قلمداد کرد و گفت: حضرت امام (ره) اهمیت این انقلاب را به مراتب مهمتر از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه قلمداد نمودند.

وی، علت این اهمیت را سیلی  مستقیم و محکم انقلاب علیه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا در این روز سرنوشت  ساز عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی از مدت ها قبل از انقلاب، تحقیر ملت ایران را در دستور کار خود قرار داده بود که نمونه بارز و عینی آن را در تصویب قانون کاپیتولاسیون به منصه ظهور گذاشت، قانونی که ذلت بار تر از آن را در تاریخ کمتر می توان یافت و نهایت تحقیر علیه ملت ایران بود و این کینه توزی امریکا بعد از انقلاب نیز با شدت بیشتر تا امروز ادامه داشته است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تصریح کرد:تسخیر لانه جاسوسی به دست جوانان پیرو خط امام نتیجه سالها کینه توزی مستقیم و غیر مستقیم آمریکا علیه ملت ایران است.

وی ادامه داد: به حول و قوه الهی و رهبری حکیمانه امام راحل عظیم الشان و بصیرت مردم به ویژه جوانان، تحقیر استکبار جهانی از همان اولین روزهای انقلاب شروع شد و در ۱۳ آبان ۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی به اوج رسید و بعد از رحلت حضرت امام (ره) نیز با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب «ادامه یافت و به عبارتی در  ۱۳ آبان  نقطه عطفی در تاریخ مناسبات ایران و آمریکا شکل گرفت.

موسوی در ادامه عزت ایران اسلامی را نتیجه همین مبارزه علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا عنوان کرد و گفت: سران کشورهای مرتجع عربی با سازشی که در مقابل استکبار جهانی از خود نشان می دهند، لحظه به لحظه به ذلت خود می افزایند.

وی قتل عام مردم مظلوم یمن توسط کشورهای مرتجع عرب را براساس دستورات آمریکاییان، بر خلاف نص صریح قرآن کریم دانست و افزود: این وحشی گری کشورهای مرتجع عرب پرده نفاق از چهره به ظاهر مسلمان آنها بر داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خطر منافق برای جبهه اسلامی را بسیار بیشتر از خطر کفار قلمداد کرد و گفت: دست سران کشورهای مرتجع عربی تا مرفق به خون مظلومان یمن آلوده است و گوش آنها چنان سنگین است که اعتراض به حق یکی از مسئولین کشور لبنان در برابر این خون های به ناحق ریخته شده را بر نمی تابند و ذلت مندانه تر اینکه برای خوشحالی و رضایت دشمنان اسلام، علیه این اعتراض دست به اقداماتی همچون اخراج سفیر لبنان از کشورهای خود می نمایند که بسیار جای تاسف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha