دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز نیازمند تببین فواید تزریق واکسن و آشنا کردن مردم با این مسئله هستیم، گفت: در حوزه واکسیناسیون باید به نظر جامعه پزشکی اعتماد کرد و از اظهار نظرهای غیر تخصصی بپرهیزیم.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در دیدار با رئیس سازمان نظام پزشکی کشور، با تقدیر از خدمات و اقدامات کادر درمان، در دوران مبارزه با کرونا، اظهار داشت: در ایام مقابله با کرونا از کادر درمانی مجاهدت ها و رشادت های بسیاری را شاهد بودیم.  

وی ادامه داد: جامعه پزشکی به عنوان صنفی خاص و اثر گذار، دارای مرجعیت اجتماعی هستند و لذا عملکرد جامعه پزشکی می‌تواند در عرصه فرهنگی و اجتماعی بسیار اثرگذار باشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز نیازمند تببین فواید تزریق واکسن و آشنا کردن مردم با این مسئله هستیم، مطرح کرد: در حوزه واکسیناسیون باید به نظر جامعه پزشکی اعتماد کرد و از اظهار نظرهای غیر تخصصی  بپرهیزیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه امروز باید شرایط استفاده از ظرفیت نخبگان در داخل کشور را فراهم کنیم، یادآور شد: مسئولان با حمایت از نخبگان، از مهاجرت آنها خصوصا جامعه پزشکی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم از تخصص نخبگان در داخل کشور به درستی بهره مند شویم، خاطر نشان کرد: خدا نکند شرایط به نحوی باشد که نخبه ما احساس کند بستر خدمت رسانی او در کشور فراهم نیست.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha