یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای که نیاز باشد، جانفشانی و ایثار می‌کند و پاسداران عاشق مردم حاضرند جان خود را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، عصر امروز در جمع دست اندرکاران و فعالان عرصه فضای مجازی که در سالن اجتماعات سپاه شهرستان قزوین برگزار شد گفت:  امروز سپاه خار چشم دشمنان قسم خورده انقلاب است و استکبار جهانی بداند که پاسداران تربیت شدگان مکتب سرور و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند و شهادت آرزوی دیرینه همه آنان است.

وی ادامه داد:  نقش آفرینی و حماسه سازی‌های بالنده، پیشرو و سرنوشت‌ساز سپاه پاسداران طی ۴۱ ساله گذشته، سبب شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف شده است.

وی اظهار کرد:  هجمه‌های ناجوانمردانه علیه سپاه پاسداران و عصبانیت و کینه‌ورزی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر، حرکت پیروزمندانه و تاثیر نقش حیاتی سپاه در حفظ و تقویت بازدارندگی و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه هرکس نفس خود را به خوبی بشناسد پروردگار خود را به خوبی خواهد شناخت، افزود: بهترین و برترین کارها در نزد خداوند تواضع، ایثار و مراعات اخلاق الهی است.

 حجت الاسلام معبودی عنوان کرد:  از رسانه ها انتظار داریم در تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب گام های اساسی بردارند.

وی ادامه داد: رسانه ها در بیان دستاوردهای نظام و ایجاد امید در جامعه نقش مهمی دارند و می توان اقتدار کسب شده در حوزه های علمی، دفاعی و سیاسی را منعکس کرد تا نسل جوان به خود باوری برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha