دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بهزادي

حوزه/امام جمعه جزیره هرمز گفت: امروز از برکات نظام اسلامی این است که آمریکایی ها که روزگاری برای منطقه ژاندارم انتخاب می کردند امروز نمی توانند بدون ترس وارد دریای عمان و خلیج فارس شوند.

حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان با اشاره به دزدی نفت ایران از سوی آمریکایی ها و اقتدار نیروی دریایی سپاه، اظهارداشت: نیروهای دریایی سپاه در مواجهه با ناو و شناورهای آمریکایی با صلابت و شجاعت تمام اقدام کردند، بنابراین باید از رشادت های آن ها به بهترین نحو تجلیل کرد.

وی افزود: آمریکایی ها زمانی معادلات قدرت را به طور کامل در منطقه تعیین می کردند؛ عزل و نصب ها توسط آن ها انجام می شد و کلیه معادلات امنیتی و نظامی زیر نظر مستشاران نظامی رخ می داد اما امروز آن ها نمی توانند آزادانه در خلیج فارس سیر کنند و باید حواسشان به تمام تحرکات خود باشد.

امام جمعه جزیره هرمز بیان کرد: ایمان راسخ رزمندگان ایرانی در حفاظت از آب‌های سرزمینی و منافع جمهوری اسلامی ایران از مکتب سیدالشهدا(ع) نشأت می گیرد و آن ها همچون شهدای کربلا از سیاهه ی لشکر هیچ ابرقدرتی نمی ترسند و مردانه در برابر آن ها ایستاده اند.

حجت‌الاسلام بهزادی ادامه داد: یکی از برکات نظام و انقلاب اسلامی ملت ایران این است که امروز همان آمریکایی هایی که روزی برای این منطقه ژاندارم معین می کردند و شاه ایران با اشاره آمریکا نیروهای نظامی اش را به هر کشوری می فرستاد، بدون ترس نمی توانند وارد خلیج فارس و دریای عمان شوند و این نشان از بالندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنش است.

وی خاطرنشان نشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند امنیت خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان که بسیاری از مبادلات تجاری از این طریق انجام می شود برای جمهوری اسلامی ایران شوخی بردار نیست و اگر خطایی از آن ها سر بزند همان طور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند مورد تعقیب نیروهای مسلح ایران قرار خواهند گرفت و ضربه خواهند خورد.

امام جمعه جزیره هرمز اظهار کرد: آمریکایی ها خیال می کردند قدرت نیروی دریایی سپاه فقط منحصر به خلیج فارس است، اما سپاهیان قهرمان با اقدام شجاعانه خود نشان دادند  بین خلیج فارس و دریای عمان تفاوتی نیست و هر کجا تهدیدی باشد با قدرت پاسخ می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha