دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
كلاس قران

حوزه/آموزش ترم پاییزه کلاس های قرآن و احکام در روستاهای جاسک توسط روحانیون مستقر و مدیران خانه های قرآنی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، صبح امروز آموزش ترم پاییزه کلاس های قرآن و احکام در روستاهای جاسک توسط روحانیون مستقر و مدیران خانه های قرآنی آغاز شد.

حجت الاسلام حسین بارانی خو، روحانی مستقر و امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) روستای گزدان در این زمینه،گفت: هرچند کرونا مشکلاتی را در اجرای برنامه های آموزشی داشت، اما با بهتر شدن وضعیت و درخواست مستمر والدین به برقراری کلاس های عقیدتی  برای فرزندانشان، لذا مصمم شدیم پس از یک دوره بلند مدت تعطیلی برنامه های آموزشی، کودکان و نوجوانان را در مساجد روستا جمع کنیم و با رعایت همه موارد بهداشتی، روخوانی و حفظ قرآن کریم را به همراه آموزش احکام ،قصه های قرآنی و مسائل تربیتی آغاز کنیم.

 اکبر ظریفی نیز در روستای نوروزکار نظیر همین برنامه های آموزشی را برگزار کرده و از اداره تبلیغات اسلامی و دارالقرآن کریم خواست به جهت بهره مندی بیشتر بچه ها ،لوازم کمک آموزشی در اختیار آنان قرار دهند.

مولوی مرادبخش رستمی، عیسی اسلام دوست و حافظ ابراهیم نژاد در روستاهای اهل سنت و در روستاهای مشترک نشین جاسک کهنه، سران و کوئیک پائین توسط مربیان قرآن، آموزش قرآن و احکام از سر گرفته شد.

حجت الاسلام محمد صحرانشین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در بازدیدی که از روند برگزاری این کلاس ها داشت، آموزش ها را از نظر کمی و کیفی خوب ارزیابی کرد و دو مشکل کمبود لوازم کمک آموزشی و عدم حمایت از مربیان را قابل پیگیری دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha