دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدمحمدرضا هاشمی

حوزه/ استاندار سمنان با اشاره به برگزاری سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، گفت: در این سفر چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه واحدهای صنعتی در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان اظهار کرد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، در برنامه پنج‌ساله پنجم مصوب شده که اقدامی ارزشمند است.

استاندار سمنان ادامه داد: هدف شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تسهیل فعالیت‌های بخش خصوصی است و ما باید در این مسیر به حوزه واحدهای صنعتی و تولیدی کمک کنیم.

هاشمی افزود: موانع موجود بر سر راه تولید و صادرات را باید هرچه سریع‌تر برطرف کنیم تا واحدهای تولیدی ما هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه صادرات باید از مبدأ استان سمنان به‌صورت ویژه پیگیری و تقویت شود، خاطرنشان کرد: دسترسی شهرک صنعتی به ریل راه آهن، می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های موجود در حوزه صنعت و تولید را برطرف سازد.

مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی علمیاتی شود

استاندار سمنان اضافه کرد: مباحث گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید به سمت اقدامات اجرایی سوق داده شود تا بتوانیم با مصوبات مطلوب و مناسب، کمک‌حال بخش خصوصی و تولیدات استان باشیم.

هاشمی تصریح کرد: در این جلسه در خصوص مشکلات ارزی، گاز و بحث صادرات واحدهای صنعتی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تمهیدات لازم اندیشیده شد تا راهکارهای لازم برای تقویت صادرات استان و همچنین کاهش دغدغه‌ها در حوزه مصرف گاز، به کار گرفته شود.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، اظهار کرد: در این سفر ۱۴۵ مصوبه برای بیش از ۲۵ دستگاه اجرایی تصویب شد؛ در این سفر چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و ۱۱ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ویژه واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه ما همه مکلف به رفع مشکلات مردم استان هستیم و مشکل آب اولویت اصلی و بالاترین دغدغه ما در استان است، گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و باید تمام تلاش خود را برای رفع گره‌گشایی از مشکلات مردم به کار گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha