یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: احتکار، گرانفروشی از اعمال زشت و ناپسند است که به نوعی پایمال کردن حقوق مردم محسوب می شود و این کاری ضد دینی و اسلامی است و افرادی که این مهم را نادیده می گیرند از دایره مسلمانی خارج هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی، اظهار داشت: در روزهای گذشته پیکر شهیده فاطمه اسدی در دیواندره تفحص شد. این شهیده به دست عوامل ضدانقلاب به شهادت رسیده بود و دل بسیاری از ملت ایران به ویژه مردم کردستان را به درد آورد.

امام جمعه سنندج، امنیت را یکی از نعمت های بسیار مهم برای جامعه دانست و گفت: اکنون امنیت در کردستان به صورت کامل فراهم است.

وی با اشاره به اینکه تامین مسکن جوانان یکی از دغدغه های اصلی جامعه است، ادامه داد: در بحث تأمین مسکن در استان پروژه نیمه تمام مسکن مهر، طرح جاده بیجار ـ زنجان و... که این طرح ها نیازمند اعتباری ۲ هزار میلیارد ریال می باشد که این مبلغ در سفر رهبری به این استان و... جذب شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: در سال های اخیر تورم و گرانی فشارهای بسیاری بر مردم فشار آورده و از سوی دیگر کرونا باعث تشدید این فشارها شده است.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: برطرف کردن مشکلات جامعه از اولویت های مهم است و کسانی که در این راستا قدم برمی دارند از رحمت و لطف الهی برخوردار خواهند شد.

وی اظهار کرد: احتکار، گرانفروشی و... از اعمال زشت و ناپسند است که به نوعی پایمال کردن حقوق مردم محسوب می شود و این کاری ضددینی و اسلامی است و افرادی که این مهم را نادیده می گیرند از دایره مسلمانی خارج هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha