جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خیر مازندرانی

حوزه/رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی یک باب منزل مسکونی در فیروز آباد یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد هرچند استانی با ذخایر و معادن خدادادی فراوان است و نام پایتخت طبیعت ایران را بر شهر یاسوج مرکز این استان نهاده اند و ظرفیت‌های عظیمی برای توسعه دارد، اما محرومیت همچنان در این استان بیداد می کند و در هر منطقه و نقطه و شهرستانی که پای بگذاری عمق محرومیت را درک خواهی کرد.

این محرومیت فقط شامل دیشموک، قلعه رئیسی، زیلایی، سیلاب کلوار و مناطق کوچک دیگر نمی‌شود، بلکه چسبیده به یاسوج، گچساران و دهدشت به عنوان سه شهر بزرگ استان کهکیلویه و بویراحمد، عمق محرومیت را می توان با همه وجود درک و لمس کرد.

هرچند نظام جمهوری اسلامی خدمات پرشماری به استان داشته و منابع و بودجه های عظیمی جهت محرومیت‌زدایی در آن گسیل داشته شده اما به دلیل محرومیت تاریخی همچنان می توان فقر را به خوبی مشاهده کرد.

در این بین گروه های جهادی از هنگامی که بناب فرمایشات مقام معظم رهبری و لبیک به ندای ایشان وارد عرصه شده اند امید در دل محرومان و مستضعفان زنده شده است. یکی از این گروه‌ها مجموعه‌ خادم و انقلابی قرارگاه جهادی امام حسین(ع) با مسئولیت حجت الاسلام سیدعبدالحمید خرام است.

مجموعه ای که با همه وجود در خدمت اقشار محروم و مستضعف استان بوده و خدمات بیشمار و ارزنده ای را به محرومان داشته است. از سیل گرفته تا زلزله و سایر بحران ها قرارگاه جهادی امام حسین(ع) در کنار مردم بوده و برای محرومان بی سرپناه هم برنامه دارد.

در یکی از تازه ترین اقدامات مجموعه قرارگاه جهادی امام حسین (ع) قرار است با همکاری خیر مازندرانی جناب آقای کثیری خانه‌ای برای یک خانواده محروم در منطقه فیروزآباد شهرستان بویراحمد از توابع شهر یاسوج ساخته شود.

خیر مازندرانی با خرید زمینی به متراژ ۴۰۰ متر مربع و اخذ مجوزهای لازم جهت ساخت، بلوک و سایر مصالح ساختمانی را به منطقه آورده تا بتواند هر چه زودتر برای این خانوار محروم و مستضعف سرپناه بسازد.

ادامه این خدمت نیکوکار مازندرانی را در فیلم زیر می بینید.

حجت الاسلام خرم رئیس قرارگاه جهادی امام حسین علیه السلام در پایان از خیر مازندرانی و همچنین از فرماندار بویراحمد آقای احمدی و معاونت وقوع از جرم و پیشگیری قوه قضائیه ، آقای حسنی و از خانم التیامی جو که نهایت تلاش خود رو برای کمک به این خانواده داشته اند، تقدیر و تشکر کرد. و از همه خیرین تقاضا داشت که قرار گاه جهادی امام حسین علیه السلام آمادگی پذیرش هرگونه کمکی رو دارد تابه دست نیازمندان واقعی برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha