پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ میزگرد تخصصی «بررسی شخصیت ادبی علامه حسن زاده آملی»

حوزه/ حجت الاسلام سید سلمان علوی پخش ویژه‌نامه‌ای در خصوص شعر طلاب را یکی از برنامه های جشنواره شعر طلاب دانست و گفت: در این ویژه نامه سعی شده است به شخصیت هنری و شاعری عالم فقید مرحوم علامه حسن‌زاده آملی پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید سلمان علوی شاعر حوزوی پیش از ظهر امروز در میزگرد تخصصی «بررسی شخصیت ادبی علامه حسن زاده آملی» که از سوی پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق) در خبرگزاری حوزه برگزار شد، گفت: جشنواره شعر طلاب چهارمین دوره است که مسابقات شعرسرایی را برای این قشر برگزار می نماید.

دبیر میزگرد تخصصی «بررسی شخصیت ادبی علامه حسن زاده آملی»، افزود: قبل از جشنواره شعر طلاب شاهد برگزاری کنگره شعر و قصه بودیم.

حجت الاسلام علوی با تأکید بر حضور بانوان طلبه در جشنواره شعر طلاب خاطرنشان کرد: در بخش های مختلف این جشنواره خواهران طلبه نیز حضور خواهند داشت.

وی پخش ویژه نامه ای در خصوص شعر طلاب را یکی از برنامه های این جشنواره دانست و گفت: در این ویژه نامه سعی شده است به شخصیت هنری و شاعری عالم فقید مرحوم علامه حسن زاده آملی پرداخته شود.

این شاعر حوزوی تصریح کرد: در شرح حال هایی که مرحوم علامه به نشر آن ها پرداخته اند به موضوع سحرخیزی و توسل تأکید بسیاری دیده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha