چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خادمان امام رضا

حوزه/ علیرضا ملائکه از خادمان حرم امام رضا(ع) روایت شنیدنی از کرامت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و آزادی یک اعدامی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا ملائکه از خادمان حرم امام رضا (ع) است که در سال‌های اخیر به‌عنوان مسئول موکب‌ها و کاروان‌های آستان قدس رضوی در شهرهای مختلف و همچنین کشور عراق حضور داشته است.

حضور موکب کفشداران آستان قدس رضوی در قم فرصتی دست داد تا با وی در خصوص کرامت‌ها و خاطراتی که از این سفرها داشته گفتگویی انجام بدهیم.

وی در گفتگو با خبرنگار ما به بیان خاطره‌ای از حضور در استان مرکزی و شهر اراک در ایام دهه کرامت پرداخت و گفت: در سفری که در دهه کرامت و سال پیش به استان مرکزی و شهر اراک داشتیم، پرچم متبرک حضرت رضا (ع) را همراه داشتیم به‌هرحال بسیاری از افراد به دلایل مختلف امکان زیارت حضوری حرم را ندارند و به همین علت پرچم متبرک را همراه خودمان می‌بریم.

وی ادامه داد: یک روزی که در منزل امام‌جمعه حضور داشتیم فردی نزد من که مسئول خادمان اعزامی بودم آمد و گفت که قرار است در چند روز آینده برادرم را اعدام کنند و از ما خواست که با حضور در منزل پدر مقتول رضایت بگیریم.

ملائکه تاکید کرد: حضور ما هم در خانه پدر مقتول هم مفید واقع نشد و حتی بستگان این فرد فرصت حضور زیاد در خانه را هم به ما ندادند و ما برگشتیم.

وی ادامه داد: سال بعدازاین اتفاق در دهه کرامت به همراه کاروان خادمان رضوی در تهران حضور داشتیم و دو روز به ولادت حضرت رضا (ع) مانده بود که فردی با من تماس گرفت و گفت من برادر همان فرد زندانی محکوم‌به‌اعدام در اراک هستم، سه روز پیش خانواده مقتول بدون این که به ما اعلام کنند رضایت دادند و در خصوص علت رضایت گفته‌اند: از روزی که ما سال گذشته نوکران امام رضا (ع) را از خانه بیرون کردیم خواب‌وخوراک نداریم و نذر کردیم تا تولد امام رضا (ع) رضایت بدهیم.

خادم آستان قدس رضوی تصریح کرد: در واقع این پرچم حضرت بود که موجب شد تا یک اعدامی آزاد بشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha