جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اسلام، دین سربلندی و عظمت‌ها است، گفت: مدیران باید با تاسی از سیره پیامبر گرامی اسلام طبیب دوار بطبه باشند و به جای نشستن در دفاتر خود، کوچه به کوچه و محله به محله حضور پیدا کنند و مشکلات مردم را از نزدیک ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در دیدار با معاون استاندار همدان، با تاکید بر اینکه مدیران باید به دنبال تحقق اهداف بزرگ باشند، اظهار داشت: در منطقه پر آوازه دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان شایسته نیست برخی از مشکلات و آسیب های اجتماعی در آن وجود داشته باشد و باید برای رفع آن با تمام وجود تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی در ساخت و سازها و اجرای پروژه ها باید باز کردن گره‌ای از مشکلات مردم باشد، مطرح کرد: مدیری را می‌توان مدیر خوب نامید که علاوه بر عملکرد مناسب خود در مسئولیتش، به فکر تربیت زیر مجموعه نیز باشد و نقش مربی را برای نیروهای خود ایفا کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی از نیازهای امروز جامعه، آینده پژوهی در بین مسئولان است، به این معنی که در هر طرحی نیازهای چندین سال بعد را هم مد نظر داشته باشند، چرا که در بعضی طرح‌های اجرا شده، با وجود استفاده از بیت‌المال، مشکلاتی پس از چند سال برای اهالی آن منطقه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران با توکل به خداوند برای رفع مشکلات مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند، یادآور شد: درخواست بنده از مسئولان در هر جایگاه و مقامی این است که هیچگاه طرحی را بدون مطالعه اجرایی نکنند.

آیت الله طه‌محمدی با تاکید بر اینکه اسلام، دین سربلندی و عظمت‌ها است، گفت: مدیران باید با تأسی از سیره پیامبر گرامی اسلام طبیب دوار بطبه باشند و به جای نشستن در دفاتر خود، کوچه به کوچه و محله به محله حضور پیدا کنند و مشکلات مردم را از نزدیک ببینند.

وی برگزاری جلسات درس اخلاق برای مدیران را بسیار مفید خواند و گفت: یکی از نکات بارز در سیره عملی رهبر معظم انقلاب که باید برای مسئولان الگو باشد، توجه ایشان به خانواده است، به نحوی که با وجود تمامی مشغله‌های کاری، ایشان حقوق خانواده و رسیدگی به مسائل خانواده را از مسائل مهم در زندگی خود می‌دانند.

دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته است

مهدی باب الحوائجی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان نیز در این دیدار با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه دولت، رفع مشکلات مردم به خصوص مشکلات معیشتی است، اظهار داشت: در این ایام استاندار و مجموعه مدیریتی استان از آغازین ساعت روز تا پاسی از شب به صورت دو شیفته در حال انجام وظیفه هستند و تلاش می کنیم تا هر چه سریعتر مشکلات در استان را بر طرف کنیم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha